Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης | 10 Ιουλίου 2020, 01:11
-Παράλογη διαβάθμιση EURO με ημερομηνίες. Θα πρέπει τα EURO 6 και EURO 5 να ομαδοποιηθούν σύμφωνα με τις εξαγγελίες προκειμένου ο Καταναλωτής και οι Επιχειρήσεις να μπορούν να αγοράσουν με ασφάλεια και ευκολία ένα όχημα. Η άδειες κυκλοφορίας πανευροπαικά αναγράφουν EURO 5 ή EURO 6 όχι EURO 5b(του 07/2011). -Παράγραφος 4δ "... με επιπλέον εφαρμογή επί αυτών της προσαύξησης της περ. ζ΄ της παρ. 3." Θα πρέπει να διαγραφεί. Ας κάνετε το συντελεστή 300% και να μη δημιουργείτε περιθώρια παρερμηνείας. -Θα πρέπει να υπάρξει μέριμνα για οχήματα συμβατικής και νεότερης τεχνολογίας τα οποία προορίζονται αποκλειστικά για ιστορικά/αγωνιστικά οχήματα σύμφωνα με την Διεθνής νομοθεσία. -Θα πρέπει να υπάρξει ειδικός μειωμένος συντελεστής για οχήματα ΜΑΠΦΟ <=3.5 τόνων που προορίζονται για αγροτικά/μελισσοκομικά/αλιευτικά καθώς αποτελούν τη γηραιότερη κατηγορία οχημάτων σε κυκλοφορία και αφορούν τους οικονομικά ποιο ευάλωτους παραγωγικούς τομείς.