Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΤΙΚΑΣ | 10 Ιουλίου 2020, 13:53
'Εχει πράγματι ενδιαφέρον η ανάγνωση άρθρων στον ημερήσιο τύπο το τελευταίο διάστημα σχετικά με την εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από το εξωτερικό,πρόκειται για μια συντονισμένη προσπάθεια εξοστρακισμού του εισαγόμενου ΙΧ από χώρες του εξωτερικού και στροφής των καταναλωτών στην εγχώρια αγορά.Διαβάζοντας το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου διαπιστώνουμε ότι κινείται ακριβώς στο ίδιο μήκος κύματος,συγκεκριμένα πώς εξυπηρετείται η ανάγκη ανανέωσης του γερασμένου στόλου των ελληνικών οχημάτων;Ποια σκοπιμότητα εξυπηρετεί η 31/08/2018;Ποια ανάγκη επιβάλλει την απότομη, σχεδόν βίαιη επιβολή πρόσθετου τέλους σε ΙΧ με διαφορά κυκλοφορίας λίγων μηνών ή και ημερών;Υπάρχουν και πολλές άλλες ερωτήσεις οι οποίες μένουν αναπάντητες. Θεωρώ ότι ένας εξορθολογισμός του θεσμικού πλαισίου ήταν απαραίτητος,εξορθολογισμός όμως που πρωτίστως θα εξυπηρετούσε τον πολίτη,τον πολίτη ο οποίος όπως επιβάλλεται το 2020,ανάλογα με τις οικονομικές δυνατότητές του θα έχει επιλογές στην ανάγκη του για ασφαλή, οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο μετακίνησης.Δυστυχώς εκτιμώ ότι με το συγκεκριμένο σχέδιο του ΥΠΟΙΚ δεν υλοποιείται η ανάγκη αυτή,χάνεται έτσι- πάλι - η ευκαιρία για μια άλλη φιλοσοφία στο χώρο της αυτοκίνησης. Υ.Γ Πάλι καλά που στους σύγχρονους αυτοκινητοδρόμους μας, θα μπορούμε να θαυμάζουμε τα καινούρια και πολυτελή ΙΧ των Βαλκάνιων γειτόνων μας!!