Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη Παναγιωτης | 10 Ιουλίου 2020, 19:08
Δυστυχως το πολυαναμενομενο νομοσχεδιο ειναι απογοητευτικο, ειδικα οταν προερχεται απο μια φιλελευθερη και φιλοευρωπαικη κυβερνηση. L Τα βασικα σημεια που δειχνουν ξεκαθαρα το λαθος προσανατολισμο του νομοσχεδιου ειναι τα εξης: Α)Ουσιαστικα συνεχιζει την υπερφορολογηση του προηγουμενου νομου, καθως ναι μεν υποτειθεται πως πλεον εφαρμοζονται κλιμακωτοι προοδευτικοι συντελεστες, η υπερμετρη αυξηση των αυντελεστων μεταξυ 20-30000€ μηδενιζει καθε οφελος για οχηματα αξιας ανω των 30000€ ενω το οφελος ειναι εξαιρετικα περιορισμενο για οχηματα αξιας μεταξυ 20-25000€. Επομενως γινεται αποτρεπτικη η αγορα αυτοκινητων συγχρονων και ασφαλων με αποτελεσμα η Ελλαδα να εχει απο τους πιο γερασμενους στολους αυτοκινητων στην ευρωπη, ακομη και απο πολυ φτωχοτερες χωρες. Β)με το διαχωρισμο του euro 6 σε δυο κατηγοριες δημιουργει καταρχας αθεμιτο ανταγωνισμο μεταξυ μεταχειρισμενων και καινουργιων, υπερ των δευτερων, κατι ανεπιτρεπτο σε συνθηκες ελευθερης αγορας που υποτειθεται πως υπαρχουν στην ευρωπαϊκη ενωση (για να μην αναφερουμε οτι ακομα και η υπαρξη του τελους ταξινομησης, δηλαδη τελωνειου μεσα στην ενωση ειναι οξυμωρη). Μαλιστα ακομα πιο τρανταχτη αποδειξη της λαθος κατευθυνσης του νομοσχεδιου ειναι το γεγονος πως αυτοκινητα με ιδια χαρακτηριστικα φορολογουνται τελειως διαφορετικα επειδη ετυχε να ταξινομηθουν με διαφορα λιγω μηνων η ακομα και ημερων. Ειναι αστειο δε να μιλαμε για διαχωρισμο του euro 6 με βαση τους ρυπους οταν ολοι γνωρισζουμε οτι στους ελληνικους δρομους κυκλοφορουν εκατομμυρια αυτοκινητα εξαιρετικα παλαια, ασυντηρητα και σε ποκυ κακη κατασταση, τα οποια αφηνουν συννεφα μαυρου καπνου απο την εξατμιση τους. Ουσιαστικα αυτο το νομοσχεδιο καταδικαζει τον ελληνα να συνεχισει να οδηγει ειτε καινουργια μικρα αυτοκινητα χωρις πολλα στανταρ ασφαλειας ειτε αυτοκινητα παλαια και ξεπερασμενης τεχνολογιας που «πετανε» οι αλλες χωρες της ευρωπης.