Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη Κυριάκος | 11 Ιουλίου 2020, 00:33
Καλησπέρα, για να υπάρχει πραγματικό κίνητρο για τον Έλληνα καταναλωτή, και να έχουμε επιτέλους στην Ελλάδα μη ρυπογόνα αυτοκίνητα, θα πρέπει τουλάχιστον να μην υπάρχει διαχωρισμός με ημερομηνίες για τα euro 6. Όλα τα euro 6, μια ομάδα, χωρίς αύξηση του τέλους ταξινόμησης σε σχέση με τα καινούργια αυτοκίνητα. Με επιβολή επιπλέον φόρου 50% & 100%, σε αυτοκίνητα euro 6, με τις ίδιες εκπομπές ρύπων NOx, δημιουργούντε αντικίνητρα για ανανέωση του στόλου των αυτοκινήτων. Μεταχειρισμενα αυτοκίνητα 5ετιας δεν έχουν καμία διαφορά με τα αυτά της 2ετίας. Με αυτό το νομοσχέδιο, εάν δεν τροποποιηθεί, το μόνο σίγουρο είναι το Ελληνικό κράτος να χάνει εισφορές και τον Έλληνα καταναλωτή να υποφέρει. Κατά συνέπεια ο βασικός στόχος μιας κυβέρνησης, που είναι η βελτίωση στη ποιότητα ζωής των πολιτών της, δεν μπορεί να επιτευχθεί.