Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη Θεόδωρος Χρήστου | 12 Ιουλίου 2020, 09:54
Εδώ και πολλούς μήνες ο κλάδος του αυτοκινήτου είναι εν αναμονή νέας νομοθεσίας η οποία, κατόπιν αλλεπάλληλων εξαγγελιών του αρμόδιου υπουργού, υπόσχονταν την προώθηση των καθαρών αυτοκινήτων αντιρρυπαντικής euro5 και euro6. Αρχικά δεν μπορώ να δω καμία σοβαρή ελάφρυνση, μέσω των συντελεστών εκτελωνισμού, σε αυτοκίνητα με λιανική προ φόρων αξία έως 30.000€. Το πρόβλημα δεν θα λυθεί σε καμία περίπτωση μειωμένο φόρο κατά 100 ή 500€, θυμηθείτε, αντλήστε στοιχεία και οικονομικά αποτελέσματα από το μέτρο του 2009 με την μείωση των τελών κατά 50%. Όσον αφορά τώρα τους δασμούς στα μεταχειρισμένα, αν δεν κάνω λάθος, υποτίθεται ότι περιμέναμε ενοποίηση των αντιρρυπαντικών και αν αυτού κατεβάζετε μια νομοθεσία στην οποία έχουμε την τελευταία αντιρρυπαντική(euro6) σπασμένη στα 3! μα σε τρεις υποκατηγορίες είναι σπασμένη και σήμερα η αντιρρυπαντική euro6! Είναι ολοφάνερο ότι η παραπάνω πρόταση, και ελπίζω όχι τελική απόφαση, δεν έχει να κάνει με την πρόθεση του νομοθέτη της προώθησης καθαρών αυτοκινήτων αλλά με συμβιβασμό μετά από πιέσεις των επίσημων αντιπροσώπων προκειμένου να αφήσουν όσο το δυνατό λιγότερο χώρο στα μεταχειρισμένα εισαγόμενα. Δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να μπει κανείς σε συγκεκριμένα ποσοστά και αυθαίρετες ημερομηνίες, στους στοιχειωδώς ενημερωμένους όπως και στον νομοθέτη όλα είναι ξεκάθαρα. Από αυτήν την κυβέρνηση περιμένουμε φιλελεύθερη οικονομία και φιλελεύθερη οικονομία δε σημαίνει χατίρια τα οποία οδηγούν σε στρεβλές νομοθεσίες. Η χώρα έχει ανάγκη από πραγματικά δίκαιη νομοθεσία η οποία θα οδηγήσει στην υγιή ανάπτυξη της οικονομίας, οτιδήποτε άλλο είναι καταδικασμένο να αποτύχει. Δεδομένου του ότι όλα τα σχόλια ότι είναι στην ίδια κατεύθυνση, περιμένω οι τελικές αποφάσεις να επηρεαστούν ανάλογα, σε αντίθετη περίπτωση δεν έχει νόημα και η ανοιχτή διαβούλευση, διαδικασία που άπαξ και λειτουργήσει σύμφωνα με σκοπό θέσπισης της, μπορεί να είναι οδηγήσει σε άμεση δημοκρατία και πραγματική ανάπτυξη. Ελπίζω να γίνει σεβαστός ο χρόνος και η φαιά ουσία που καταναλώσαμε όλοι εμείς προκειμένου να καταθέσουμε την άποψη μας.