Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη Κεφάλας Γεωργίος | 13 Ιουλίου 2020, 08:13
Τοσο καιρο ακουγοταν οτι επιτελους θα αλλαξουν ολα με τα τελη ταξινομησης προς το καλυτερο.. και βγαινει αυτο το νομοσχεδιο που ειναι μια απο τα ιδια..Εαν στα υπουργεια ατομα για να βγαζουν νομοσχεδια και οι οποιοι ειναι παντελως ασχετοι με το αντικειμενο για το οποιο νομοθετουν, τοτε αυτα ειναι τα αποτελεσματα ,τα βλεπουμε και αναγκαζομαστε να τα τρωμε στη μαπα..Τοσο καιρο τα προηγουμενα χρονια ειχε κολλησει η βελονα με τα κυβικα για τα τελη ταξινομησης και για τα τελη κυκλοφοριας.. Λες και τα κυβικα αντικατοπριζουν το ποσο ακριβο και ρυπογονο ειναι ενα αμαξι…ξεφορτωθηκαμε αυτη την τραξικη ιδεα με τα κυβικα εν μερει, και τωρα κολλησατε με την ημερομηνια ταξινομησης.. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ 50% ΚΑΙ 100% ΑΥΞΗΜΕΝΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ ?? ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ?? ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΝ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙΝΟΜΗΜΕΝΟ ΤΟ 2017 ‘Η ΤΟ 2018 ΕΦΟΣΟΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΛΟΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ???Για να συνοψιζουμε, αυτη η τραγικη επινοηση με τις ημερομηνιες ταξινομησης πρεπει να καταργηθει ΑΜΕΣΑ… ΤΟ περιβαλοντικο αντικτυπο του καθε οχηματος αντικατοπτριζεται απο την προδιαγραφη EURO και οχι απο την ημερομηνια ταξινομησης.. Επισης οι υποκατηγοριοποιησεις των κλασεων σε EURO5a , EURO5b κλπ ειναι υπερβολικη.. Ανοιξτε κανενα βιβλιο και δειτε αναλυτικα τις διαφορεςΕνα μονο παραδειγμα πιο κατω για τα ντιζελ απο βιβλιογραφια της ευρωπαικης ενωσης :Table 6: EU emission standards for passenger cars (g/km) Compression Ignition (Diesel) Stage Date | CO | HC | HC+NOx | NOx | PM Euro 1† Jul 1992 | 1.0 | – | 0.97 (1.13) | – | 0.14 (0.18) Euro 2, IDI Jan 1996 | 1.0 | – | 0.7 | – | 0.08 Euro 2, DI Jan 1996a | 0.64| – | 0.9 | – | 0.10 Euro 3 Jan 2000 | 0.50| – | 0.56 |0.50 | 0.05 Euro 4 Jan 2005 | 0.50| – | 0.30 |0.25 | 0.025 Euro 5a Sept 2009b | 0.50| – | 0.23 |0.18 | 0.005 Euro 5b Sept 2011c | 0.50| – | 0.23 |0.18 | 0.005 Euro 6 Sept 2014 | 0.50| – | 0.17 |0.08 | 0.005Υπαρχει διαφορα μεταξυ euro5α και euro5b?? οχι ετσι οπως την εχετε διατυπωσει στο νομοσχεδιο με το διπλασιασμο και τετραπλασιασμο των συντελεστων.. ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΙΣ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ EURO5A, 5B , EURO 6A ,6B, 6C κλπ…Διορθωστε αμεσα τις τραγικες διακρισεις ως προς την ημερομηνια ταξινομησης.. Αναμενουμε ολοι οι πολιτες αμεσα διορθωσεις αφου αυτος ειναι και ο σκοπος της δημοσιας διαβουλευσης..