Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΛΟΓΗΣ | 13 Ιουλίου 2020, 08:52
Το νομοσχεδιο ειναι σαν να σχεδιαστηκε για τις αντιπροσωπειες καινουριων αυτοκινητων και σε καμια περιπτωση για προωθηση των νεας γενιας ασφαλων μη ρυπογονων αυτοκινητων euro 6, οπως ειχε εξαγγελθει απο περσι το Νοεμβριο, και περιμενε η αγορα του αυτοκινητου. Οπως εχει σχολιαστει απο ολους τους προηγουμενους δεν εχει νοημα ο διαχωρισμος αυτοκινητων σε δυο κατηγοριες euro 6 πριν και μετα τον 8/18 παρα ειναι καθαρα φοροεισπραχτικο μετρο, με σκοπο να οδηγησει τον κοσμο στην αγορα ειτε καινουριου εφοσον υπαρχει η δυνατοτητα, ειτε αρκετα παλιου και φθηνου μεταχειρισμενου ωστε ακομη και με τους αυξημενους δασμους εκτελωνισμου να παραμεινει φθηνο. Συνεχιζει να τιμωρει τα αυτοκινητα αξιας προ φορων 15000-25000 euro ενω τελος αναφερει: «Για την επιλογή των ως άνω συντελεστών, για μεταχειρισμένα επιβατικά αυτοκίνητα, λαμβάνεται υπόψη η φορολογητέα αξία του άρθρου 126, πριν από τις μειώσεις που προβλέπονται στο άρθρο αυτό.» Ειναι δυνατον ο εκτελωνισμος ενος μεταχειρισμενου να βασιζεται στην τιμη του ως καινουριο διχως απομειωσεις; Τελος και πολυ σοβαρο κατα την αποψη μου, να γινει μια πλατφορμα οπου ο υποψηφιος αγοραστης να μπορει να εισαγει τα στοιχεια του αυτοκινητου, μαρκα, μοντελο, κατηγορια, παλαιοτητα, διανυθεντα χλμ κλπ και να του βγαζει το κοστος εκτελωνισμου. Ακομη και πρωτοετης φοιτητης προγραμματισμου θα μπορουσε να την κανει, δεν νοειται στην εποχη μας να βαδιζουμε στο περιπου ιδιωτες κι επαγγελματιες εκτελωνιστες οσον αφορα το κοστος εκτελωνισμου!