Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη AKIS | 13 Ιουλίου 2020, 19:35
Διαβαζω σχολια απο (δηθεν) ιδιωτες που τους κοροιδευουν οι έμποροι. Πως σας κοροϊδεύουν ακριβώς οι έμποροι? Οταν ενα euro4 αμαξι ο ενας το πουλαει 4000 ευρω και ακριβως το ιδιο ενας αλλος 5500 ευρω γιατι επιλεγετε το φθηνοτερο? Δεν καταλαβαινεται οτι κατι δεν παει καλα? Σιγουρα το καταλαβαινεται αλλα ειστε οι μοναδικοι έξυπνοι κουτοπόνηροι ελληναραδες. Κοντόφθαλμοι και ζηλιάρηδες. Διαβασατε 5 ανυποστατα αρθα πληρωμενα απο καποιους και ξεχυθηκατε στο δρομο να το παιξεται μαγκιά στον οποιοδήποτε έμπορο. Χειροκροτατε το καπελο 4000 ευρω στα euro4 που αναθεμα εαν ξερετε ποια μοντελα ειναι euro4. Χειροκροτατε να την αυξηση του euro5 που το 2011 η ιδια κυβερνηση επεβαλε τελη κυκλοφοριας ενω στην αρχη ειχε 0 γιατι δεν ρυπαιναν ενω τωρα ρυπαινουν. Να καταργηθει λοιπον και το euro5 η να αυξηθει ο φορος στα τελωνεια. Πως και ποιος θα αγορασει καινουργιο αυτοκινητο?Με τι χρηματα? Και με τι εξοπλισμό? Οταν τελειωσουν το stock που εχει η καθε εταιρία (καινουργια) τι θα γινει μετα? Κοντοφθαλμος λαος. Να καταργηθει το euro4 και το euro5 να αυξηθουν κ το Τελος ταξινόμησης και εγω θα προτεινα και του 2019 μεσα. να σταματησει τελειως η εισαγωγη να πουλιουνται μονο πανακριβα leasing (ολα leasing ειναι ακομα κ απο ιδιωτη 2ο χερι)και οσοι απομειναν καθαροι απο τραπεζες να χρεωθουν για να παρουν εναν κουβα με 4 ροδες. Καληνύχτα Ελλάδα μια ακόμη φορά. Ένας μικρός αλλά ΤΙΜΙΟΣ έμπορος μετ αχ αυτοκίνητων