Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη Γιωργος | 14 Ιουλίου 2020, 00:24
Στη Γερμανία euro 6, στην Ελλάδα euro 5 το ίδιο αμάξι, πως γίνετε αυτό? Λάθος μεγάλο να διαχωρίζεται το euro βάση της χρονολόγησης, δε γίνετε το ίδιο αμάξι με διαφορά ενός έτους να θεωρείται euro 5 στην Ελλάδα ενώ σε άλλα κράτη να ειναι euro 6, το πρώτο που πρέπει να αλλάξει, όχι σε υποκατηγορίες που το μόνο που κάνουν είναι να μπερδεύουν όσους θέλουν να φέρουν ένα αμάξι από εξωτερικό, κ να αυξανουν τον εκτελωνισμό σε δύο ιδια αυτοκίνητα, Όχι σε εισαγωμενα euro 1-2-3, ναι σε euro 4. Με κάποια μικρή επιβάρυνση 2000-3000ευρω, ναι σε euro 5 κ μια κατηγορία όλα, όπως στα euro 6. ΠΆΝΩ ΑΠ ΌΛΑ, ΟΤΙ ΓΡΆΦΕΙ Η ΆΔΕΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΟΥ, ΕΤΣΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΩΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ, ΌΧΙ ΒΑΣΕΙ ΤΙΣ ΧΡΟΝΙΑΣ. ΤΟ ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ ΣΑΣ.