Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη ΑΚΗΣ ΚΟΝΤΟΣ | 14 Ιουλίου 2020, 00:39
Αν δούμε τα πράγματα από την άλλη οπτική γωνία, θα καταλάβουμε πως ούτε όλοι οι έμποροι-εισαγωγείς απατεώνες είναι, ούτε όλα τα euro4-euro5 αυτοκίνητα είναι σάπια οπως θέλουν να σας παρουσιάζουν. Περίπου 30 εβδομάδες περιμένουμε το περίφημο νομοσχέδιο, περίπου 30 εβδομάδες χτυπάνε κατά δεκάδες τα τηλέφωνα μας από ενδιαφερόμενους που θα ήθελαν να αγοράσουν ενα μεταχειρισμένο αυτοκινητο, σχετικά πιο προσφατης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, διότι δεν υπάρχει το κατάλληλο μπάτζετ ώστε να αγορασουν καινούργιο. Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο βάζει ταφόπλακα σε όλους όσους ασχολούνται με την εισαγωγή αυτοκινήτων, από τους εμπόρους έως και τους εκτελωνιστές, σε μια εποχή πολύ δύσκολη για την παγκόσμια οικονομία. Το αποτέλεσμα του συγκεκριμένου νομοσχεδίου δεν θα είναι η ανανέωση των ΙΧ των Ελλήνων καθώς δεν υπαρχει το καταλληλο κεφαλαιο για αγορα καινουργιου, αλλά το λουκέτο σε εκατονταδες επιχειρησεις που ασχολουνται με την εισαγωγη οχηματων από το εξωτερικό και παράλληλα την αύξηση την ανεργίας. Λυπάμαι αλλά στην Ελλάδα της εποχής του κορονοιου περιμέναμε όλοι μας καλύτερη μεταχείρηση απο το ελληνικό κρατος προς το ελεύθερο επάγγελμα. Τέλος πολύ γρήγορα θα συνειδητοποιησει η κυβερνηση πως τα δημόσια έσοδα που προερχονται απο τα τελη ταξινομησης θα μειωθουν κατακορυφα. Υ.Γ 1 Είμαι 23 ετών και ασχολούμαι τα τελευταια 3 χρόνια με τους εκτελωνισμούς οχημάτων. Τέτοια απόγνωση απο τους εμπόρους αυτοκινητων που επικοινωνω καθημερινα δεν εχω ξαναδει. Υ.Γ 2 Τουλάχιστον εμετικό το γεγονός να ισχύσει το νομοσέδιο για τα οχηματα τα οποια εχουν ήδη ερθει και δεν εχει βεβαιωθει το τελος ταξινομισης λογω καθυστερησεων των τελωνείων. Απλά ντροπή.