Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη Δημήτριος | 14 Ιουλίου 2020, 01:41
Το καινούργιο νομοσχέδιο είναι στην ίδια φιλοσοφία με το προηγούμενο που έχει φέρει την αγορά του αυτοκινήτου σε αυτό το χάλι οπότε η αποτυχία του είναι σίγουρη. Το συμπέρασμα είναι ότι το αυτοκίνητο φορολογείται υπερβολικά (φπα + τέλος ταξινόμησης + τέλη κυκλοφορίας + διόδια + ασφάλεια) με αποτέλεσμα και λόγω της 10 έτους κρίσης ο στόλος στην Ελλάδα να είναι ο πιο γερασμένος στην Ευρώπη. Για να ανανεωθεί, πρέπει να πέσουν δραστικά οι φόροι ώστε να γίνουν πιο προσιτά τα καινούργια και τα ελαφρώς μεταχειρισμένα. Άρα : 1) Καταργείται το τέλος ταξινόμησης σε euro 5 και euro 6 2) Απόσυρση με bonus 1000€ για τα euro 0,1,2,3,4 3) Απαγόρευση κυκλοφορίας για euro 0,1,2,3 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Υπάρχουν σίγουρα και πολλές άλλες ιδέες και προτάσεις αλλά το βασικό πλαίσιο είναι να μειωθούν δραστικά όλοι οι φόροι ώστε να μπορεί ο κόσμος να πετάξει το παλιό του αυτοκίνητο και να πάρει ένα καλύτερο και σημαντικα φθηνότερο σε σχέση με σήμερα αυτοκίνητο.