Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη ΔΕΜΕΡΛΙΩΤΗΣ | 14 Ιουλίου 2020, 08:45
Καταρχας κυριοι διαχειριστες σβηστε αυτα τα δηθεν σχολια (οτι και λιγοι ειναι οι φοροι) γιατι σιγουρα δεν προερχονται απο πραγματικα ενδιαφερομενους πολιτες η επαγγελματιες, μαλλον για spam προκειται. Απο κει και περα ως ψηφοφορος της κυβερνησης θεωρω απαραδεκτο το νομοσχεδιο που καμια σχεση δεν εχει με τις μεχρι τωρα εξαγγελιες σας, θυμιζει περισσοτερο την προηγουμενη που την μαυρισαμε για ακριβως αυτο τον λογο, αλλα ελεγε κι αλλα εκανε, οποτε φροντιστε να μην εχετε την ιδια τυχη! Στην ουσια τωρα για ποια πολιτικη μειωσης ρυπογονων και παλιων αυτοκινητων μιλαμε οταν τιμωρουμε τα euro 6 και τα διαχωριζουμε σε υποκατηγοριες με βαση μια τελειως αυθαιρετη ημερομηνια; Το λιγοτερο που θα επρεπε να κανει το νομοσχεδιο ειναι σοβαρη μειωση δασμων εισαγωγης στα euro 6 και μερικη μειωση στα euro 5 αυτοκινητα, εφοσον φυσικα σκοπος σας ειναι η εισαγωγη καθαρων κι ασφαλων αυτοκινητων κι οχι η εισπραξη φορων! Παροτι εν αναμονη του πολυποθητου νομοσχεδιου με την σοβαρη μειωση εισαγομενων τον τελευταιο χρονο, κι αυτοι οι φοροι μειωθηκαν σημαντικα, ενω μια ξεκαθαρη πολιτικη που προαγει την εισαγωγη καθαρων νεας γενιας αυτοκινητων σιγουρα θα αυξησει και τα εσοδα για το κρατος. Μην γελιεστε κυριοι, οποιος δεν εχει να αγορασει καινουριο δεν προκειται να δωσει χρηματα ουτε για ακριβο νεας γενιας μεταχειρισμενο, θα ανακυκλωσει καποιο παλιο και ρυπογονο απο την εγχωρια αγορα! Ελπιζω αν μη τι αλλο να εξορθολογισετε τις κατηγοριες και τους δασμους αλλιως θα μιλαμε για εμπαιγμο του κλαδου και των πολιτων. Ευχαριστω