Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη sokratis | 14 Ιουλίου 2020, 10:29
Οι υποκατηγοριες που βαζετε σε αυτοκινητα της ιδιας κλασης Euro6 ειναι τελειως παραλογη. Επιτελους απλοποιηστε τα πραγματα.. Ερωτηση προς εκτελωνιστη προ λιγων ημερων ηταν ποσο θα ειναι το τελος ταξινομησης με βαση το καινουριο νομοσχεδιο για οχημα BMW 420 βενζινης μοντελο 2015 Euro 6. Η απαντηση ηταν περιπου 10.000ευρω.. Αυτο ειναι κινητρο ?? Καταργειστε τελειως την εισαγωγη Euro 1, 2 , 3 kai 4. Αυξηστε τα τελη ταξινομησης για τα Euro 5 π.χ κατα 100%. Μην αυξανετε καθολου τα τελη για τα Euro 6.. Ιδανικα τα Euro 6 θα επρεπε να πληρωνουν ελαχιστα τελη ταξινομησης αν θελετε πραγματικα να ανανεωθει ο στολος με καινουρια αυτοκινητα.. Εαν φοβαστε τοσο πολυ για τετοιες αποφασεις , τοτε καντε το πιλοτικα και καταγραψτε αν και κατα ποσο θα ανανεωθει ο στολος μετα απο καποιο διαστημα.. Αν δεν αλλαζει κατι ουσιαστικα ή τα εσοδα του κρατους δεν ειναι αναμενομενα καντε διορθωσεις.. Οι υποκατηγοριες σε οχηματα της ιδιας κλασης Euro ειναι παραλογες.