Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη Γεώργιος Κόκκαλης | 14 Ιουλίου 2020, 13:06
Να διαγραφεί η πρόταση παραγράφου 2α «Για την επιλογή των ως άνω συντελεστών, για μεταχειρισμένα επιβατικά αυτοκίνητα, λαμβάνεται υπόψη η φορολογητέα αξία του άρθρου 126, πριν από τις μειώσεις που προβλέπονται στο άρθρο αυτό.» Καθώς αν ισχύει τότε ουσιαστικά ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ η κατηγορία των "Μεταχειρισμένων" αυτοκινήτων και μηδενίζεται η απομείωση της φορολογητέας αξίας λόγω παλαιότητας όπως αυτή ισχύει. Η ως άνω πρόβλεψη ΑΝΤΙΚΕΙΤΑΙ της ισχύουσας περι ΦΠΑ κοινοτικής οδηγίας 2006/112/ΕΚ/28ης Νοεμβρίου 2006 "σχετικά με το κοινό σύστημα φόρου προστιθέμενης αξίας", όπου στο άρθρο 2 παράγραφος 2(β)(i) σαφώς ορίζεται ο διαχωρισμός ανάμεσα στα Καινούργια και υπαγόμενα σε ΦΠΑ κατά την Ταξινόμηση αυτοκίνητα και στα απαλλασσόμενα επιβολής ΦΠΑ εισαγωγής Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, παραθέτω την οικεία πρόβλεψη: "Άρθρο 2, παράγραφος 2(β)Τα μεταφορικά αυτά μέσα θεωρούνται «καινούργια» στις εξής περιπτώσεις: i) για τα χερσαία οχήματα με κινητήρα, εφόσον παραδίδονται εντός έξι μηνών από την πρώτη τους θέση σε κυκλοφορία ή προτού το όχημα διανύσει 6 000 χιλιόμετρα." Εν ολίγοις αν δεν καταργηθεί τότε ΘΑ ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΦΠΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡιΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.