Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη Γεωργία | 14 Ιουλίου 2020, 15:18
Ας πουμε οτι εχουν δικιο ολοι αυτοι οι κακοπροαιρετοι σχολιαστες (απο τις αντιπροσωπειες καινουριων αυτοκινητων, τα συμφεροντα τους εξυπηρετει λογικο ειναι να γεμισουμε "bots" που λενε οτι ειναι λιγη η φορολογηση...) αλλα θα μου πειτε ολοι εσεις κυριοι, ΠΩΣ ενα αυτοκινητο euro 6b ρυπαινει ενω ενα euro 6d καινουριο οχι, ωστε το πρωτο να υποκειται σε 100% προσαυξημενους δασμους σε σχεση με το δευτερο; Επισης ποσα χρηματα αναλογικα θα χασει το δημοσιο απο την αγορα των euro 6 μεταχειρισμενων που δεν θα πανε στην αγορα καινουριου καθως οποιος εχει χρηματα ετσι κι αλλιως θα προτιμησει το καινουριο; Επειδη εσεις θελετε να στηριξετε την δουλεια σας δεν σημαινει οτι πρεπει εμεις να μην μπορεσουμε ποτε να αγορασουμε καποιο αξιοπρεπες και σχετικα καινουριο μεταχειρισμενο απο αλλη χωρα της ΕΕ, ελεος πια με τα συμφεροντα, ο νομοθετης πρεπει να κινειται με γνωμωνα το κοινο συμφερον οχι των εισαγωγεων καινουριων αυτοκινητων που συμβαινει ξεκαθαρα με το συγκεκριμενο νομοσχεδιο!!!