Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ? | 14 Ιουλίου 2020, 16:47
Ποοοοσα νομοσχέδια και αλχημείες με τους φόρους των αυτοκινήτων και τίποτα δεν μάθαμε..... Η κυβέρνηση έχι μια μοναδική ευκαιρία να κάνει κίνηση στην σωστή κατεύθυνση και αντ'αυτού χλιαρά μέτρα και ουσία μηδέν... Βάλτε τέλος στα σκουπίδια εισαγωγής και κάντε κάτι ουσιαστικό για να πάρουμε καθαρό νέο η καλό μεταχειρισμένο ελληνικής αντιπροσωπειας. Και ποιός πολίτης δεν θα το ήθελε αυτό; Διάβαζα πρόσφατα οτι η ADAC δήλωσε πως 2 εκατομμύρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ετησίως στην Γερμανία - απο εκεί προέρχονται στην συντριπτική πλειοψηφία τους σε τιμές ευκαιρίας και έχουν υποστεί παραποίηση διανυθέντων χιλιομέτρων. Και για τα Βουλγάρικα αυτοκίνητα που εξάγονται στην Ελλάδα τι να πώ... Ετησίως η Βουλγαρία εισάγει 100.000 μεταχειρισμένα απο άλλες ευρωπαικές χώρες, εκ των οποίων το ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ είναι ρυπογόνα diesel τα οποία εκππεμπουν 12 φορές το όριο NOx που επιτρέπει η ΕΕ. Και μαντέψτε που καταλήγουν και τέτοια αυτοκίνητα σε τιμή ευκαιρίας; ο νικητής κερδίζει ενα ντιζελάκι που εχει κάνει μόνο 70.000 χλμ την τελευταία πενταετία.... Εν τω μεταξύ οι περισσότεροι μιλάνε για euro 5 ενώ και τα euro 6 δεν είναι εντελώς αθώα. Πέραν των φόρων που πρέπει να επιβληθούν ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ στα αυτοκίνητα που ρυπαίνουν, θα πρέπει η κυβέρνηση να ΑΠΑΓΟΡΕΨΕΙ την εισαγωγή των οχημάτων (μεταξύ αυτών και euro6) που θα έπρεπε να έχουν ανακληθεί στην χώρα απο την οποία εξάγονται για επεμβάσεις στους ρύπους (software, hardware η και τα δύο) και είναι μάρκες όπως για παράδειγμα η Volkswagen, Renault, Mercedes, Fiat και Opel.