Αρχική Κώδικας Διευθέτησης Οφειλών και Παροχής Δεύτερης ΕυκαιρίαςΆρθρο 05 – Αίτηση πτώχευσης – ΔικαιολογητικάΣχόλιο του χρήστη ΦΛΩΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 4 Σεπτεμβρίου 2020, 14:19
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρ. 6 Η βεβαίωση από την ΔΟΥ πρέπει να παραληφθεί καθώς ο οφειλέτης παρέχει όλες τις εξουσιοδοτήσεις για να αναζητθεί αυτεπάγγελτα. Τι λογική έχει για όλους τους πιστωτές να δηλώνει την οφειλή του χωρίς να προσκομίζει έγγραφα και για την εφορία να πρέπει να προσκομίσει. Ηδη η ΕΓΔΙΧ "τραβάει" τα στοιχεία στον εξωδικαστικό αυτόματα. Αναφορικά με την κατάσταση των πιστωτών. Ζητούμενο της όλης διαδικασίας είναι η ταχύτητα. Η κατάσταση των πιστωτων θα πρέπει να παραδίδεται από τον οφειλέτη σε ηλεκτρονική μορφή και να περιλαμβάνει την επωνυμία του πιστωτη, το ποσό και το ΑΦΜ (τουλάχιστον). Αν κριθεί σκόπιμο και το email. Με την καταχώρηση στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Φερεγγυότητας θα αρχίσει η ταχύτατη διαδικασία επικοινωνίας (όταν κυρηχθεί η πτώχευση), με ηλεκτρονικά μέσα με τους πιστωτές. Ο Οφειλέτης θα έχει υποχρέωση για την σωστή καταχώρηση των στοιχείων και σε αντίθετη περιπτωση (παράλειψη καταχώρησης ή λάθος στοιχεία) θα έχει σχετικά δικαιώματα ο πιστωτής.