• Σχόλιο του χρήστη 'Παλασκώνης Χαρίλαος' | 16 Νοεμβρίου 2020, 11:57

    Διακηρυγμένος στόχος του νομοσχεδίου είναι εκτός της παροχής κινήτρων για προσέλκυση νέων υπαλλήλων με υψηλά προσόντα και εμπειρία στην ΑΑΔΕ, την ίση αντιμετώπισή τους με τους παλαιούς υπαλλήλους της ΑΑΔΕ, οι οποίοι όμως ήδη λαμβάνουν την Προσωπική Διαφορά (ΠΔ), και θα συνεχίσουν να την λαμβάνουν, σε αντίθεση με τους νεοπροσλαμβανόμενους υπαλλήλους. Η αιτιολογική έκθεση του ν.4569/2018 (του τελευταίου νόμου που ρυθμίζει το καθεστώς της ΠΔ) αναφέρει χαρακτηριστικά ότι "προβλέπεται η χορήγηση στο σύνολο των υπαλλήλων της προσωπικής διαφοράς του άρθρου 27 του ν. 4354/2015 κατ' εφαρμογή της συνταγματικής αρχής της ισότητας, με δεδομένο ότι πρόκειται για υπαλλήλους οι οποίοι παρέχουν τις ίδιες υπηρεσίες και ασκούν όμοια καθήκοντα με όσους υπηρετούσαν πριν από την κρίσιμη ημερομηνία". Μολονότι,όμως, ο νομοθέτης ρητά απαραδέχεται ότι η χορήγηση της ΠΔ σε όλους τους υπαλλήλους της ΑΑΔΕ είναι επιβεβλημένη από την συνταγματική αρχή της ισότητας, εντούτοις θέτει ένα αυθαίρετο κριτήριο για την καταβολή της, και συγκεκριμένα προβλέπει ότι η ΠΔ θα καταβάλλεται μόνο σε όσους υπαλλήλους διορίστηκαν πριν την 11/10/2018, ήτοι την ημερομηνία δημοσίευσης του ν.4569/2018. Το αυθαίρετο χρονικό αυτό όριο ήρθε ο ν.4605/2019 με το άρθρο 57 να το καταργήσει, χορηγώντας την ΠΔ σε όλους τους υπαλλήλους της Επιτροπής Ανταγωνισμού άπαξ με ρύθμιση που καλύπτει και τις μελλοντικές προσλήψεις. Το συγκεκριμένο άρθρο 11 του σχεδίου νόμου στο σύνολό του σε συνδιασμό με το άρθρο 12 αντί να μηδενίζει την ανισότητα μεταξύ νέων και παλαιών υπαλλήλων που εργάζονται στην ίδια θέση, παγιώνει αυτή την ανισότητα. Παρακαλώ όπως διορθώσετε την κατάφωρη αυτή αδικία που υφιστάμεθα, νομοθετώντας την προσωπική διαφορά πριν την κατάθεση του παρόντος σχεδίου νόμου.