Αρχική Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.Άρθρο 12 – Ελάχιστα όρια αποδοχώνΣχόλιο του χρήστη ΔΔ | 18 Νοεμβρίου 2020, 00:53
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με το παρόν σχέδιο νόμου η ΑΑΔΕ εξακολουθεί να συντηρεί τη φήμη της ως αφιλόξενο και μη ελκυστικό φορέα κακής σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα γεμάτο διακρίσεις. Η μεγαλύτερη και πλέον αντισυνταγματική διάκριση είναι η μη απόδοσης της προσωπικής διαφοράς στους νεοεισερχόμενους, μετά το 2019, υπαλλήλους. Και το συγκεκριμένο νομοσχέδιο ξεκινά από μια άδικη βάση με την μη απόδοση της προσωπικής διαφοράς σε περίπου 1000 υπαλληλους υψηλών προσόντων που διορίστηκαν ή μετατάχθηκαν στην ΑΑΔΕ και στο Υπουργείο Οικονομικών μετά το 2019, ενώ όσους ήρθαν πριν το 2019 δεν διακυβεύεται. Πρόσφατα κάτι αντίστοιχο λύθηκε για το παρόν και το μέλλον για την Επιτροπή Ανταγωνισμού με το αρ. 221 του Ν. 4635/2019. Στην αναφορά των θεσμών (Enhanced Surveillance Report – Greece, September 2020) ζητούν η ΑΑΔΕ να γίνει ελκυστική για επιστήμονες υψηλών προσόντων. Αντ´ αυτού οι περισσότεροι νεοεισερχόμενοι με το που ζήσουν για λίγο το «μύθο» της ΑΑΔΕ αναζητούν διεξόδους διαφυγής, ειδικά όταν διαπιστώνουν τι μισθούς παίρνουν συνάδελφοί τους με αντικειμενικά υπολειπόμενο CV και πιθανόν με μη αξιοκρατικές μεθόδους έλευσης και εγκατάστασης. Συνεπώς το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου όχι μόνο δεν αμβλύνει τις διαφορες, όχι μόνο συντηρεί και οξύνει τις ανισότητες, αλλά αποδυναμώνει την ευκαιρία στελέχωσης του σημαντικότερου ελεγκτικού μηχανισμού της χώρας και της βασικής πηγής εσόδων, με αξιόλογα στελέχη.