Αρχική Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε. Άρθρο 1 – Πεδίο εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη Σ.Α. | 20 Νοεμβρίου 2020, 09:50
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το παρόν σχέδιο νόμου για το Ειδικό μισθολόγιο της ΑΑΔΕ πέραν των νομικών αστοχιών και των θεμάτων αντισυνταγματικότητας που εμφανίζει, όπως ορθά έχουν αναφερθεί σε άλλα σχόλια, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το Όραμα της ΑΑΔΕ «να θεμελιώσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πολίτες». Όταν η ΑΑΔΕ αδυνατεί να χτίσει σχέση εμπιστοσύνης με τους εργαζομένους της πώς οραματίζεται οι εργαζόμενοι να είναι σε θέση να το πράξουν προς τους τρίτους? Γιατί δεν νοείται σχέση εμπιστοσύνης Εργοδότη και εργαζομένου όταν: Α) κατατίθεται το εν λόγω σχέδιο χωρίς να παρέχονται στοιχεία για το βαθμολόγιο και τις ειδικές αμοιβές ανά Π.Θ.Ε. ώστε με διαφάνεια και πλήρη γνώση να συμμετέχουν οι ενδιαφερόμενοι στη διαβούλευση Β) ο ΜΙΣΘΟΣ των 734 ευρώ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΔΙΑΒΙΩΣΗ, ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΤΩΝ ΥΨΗΛΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ Κ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ) ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΧΕΓΓΥΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ Γ)Διατηρεί την οικονομική ανισότητα μεταξύ εργαζομένων με ίδια προσόντα σε ίδια θέση εργασίας εφόσον δεν αποδίδει σε όλους την «προσωπική διαφορά» για να εκκινεί το ειδικό μισθολόγιο από την ίδια βάση. Δ)Συνδέει την καταβολή μέρους του μισθού του εργαζομένου, κατά παράβαση του Συντάγματος, με τη συμμετοχή του στην αξιολόγηση, κάτι το οποίο δεν εξαρτάται καν από τον ίδιο, εφόσον ο προϊστάμενος είναι εκείνος που καλείται να τον αξιολογήσει Ε)Δεν αναγνωρίζει μισθολογικά τη συναφή προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα (παρότι βαθμολογήθηκε στον ΑΣΕΠ) διατηρώντας και με αυτό τον τρόπο υπαλλήλους διαφορετικών οικονομικών ταχυτήτων ενώ παρέχουν ίδια εργασία σε ίδιες συνθήκες ΣΤ) Αφήνει κενά και ασάφειες αναφορικά με θέματα επιδομάτων (π.χ. απομακρυσμένων περιοχών, επικινδυνότητας κλπ ) Ζ)Εισάγει την αξιολόγηση χωρίς να έχει εκπαιδεύσει τους προϊσταμένους που αξιολογούν για το πώς θα προβούν σε μία ορθή και αντικειμενική κρίση. Η εμπειρία της πολλαπλής αξιολόγησης των νέων συναδέλφων που φοίτησαν στη ΦΟ.Τ.Α. (και η οποία σε αυτή τη φάση ούτε ανταγωνισμό είχε, ούτε μισθολογικό αντίκτυπο) ανέδειξε πολλούς κινδύνους αδιαφάνειας και υποκειμενικότητας που ελλοχεύουν. Η)Επιλέγει την περίοδο του lockdown για να ψηφίσει το εν λόγω σχέδιο νόμου αποκλείοντας έτσι τη δυνατότητα διμερών διαπραγματεύσεων και καταργώντας στην πράξη το δικαίωμα του εργαζομένου να υπερασπιστεί τις θέσεις του Επειδή με αυτό το σχέδιο νόμου η κυβέρνηση δείχνει να θέλει να ενισχύσει το BRAIN DRAIN αντί να το περιορίσει θα προτείναμε να -Μετατεθεί χρονικά η Διαβούλευση σε χρόνο που θα επιτρέπει διμερείς διαπραγματεύσεις -Δοθούν/ συμπληρωθούν τα στοιχεία που λείπουν και αφορούν αμοιβές και επιδόματα ώστε να υπάρχει μια διαυγής εικόνα του πραγματικού σχεδίου του Ειδικού Μισθολογίου -Να αποδοθεί η Προσωπική Διαφορά σε όλους τους υπαλλήλους που διορίστηκαν μετά το ν. 4569/2018 ώστε η εφαρμογή του Ειδικού μισθολογίου να εκκινεί από την ίδια μισθολογική βάση για όλους -Να αποσυνδεθεί η καταβολή μέρους του μισθού από τη συμμετοχή στην αξιολόγηση. -Να αναγνωριστεί μισθολογικά (χωρίς το ανώτατο όριο των 7 ετών) η συναφής προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα (ή όποιο άλλο τομέα ακόμα και δημοσίου δεν αναγνωρίζεται σήμερα) -Να φροντίσει η αξιολόγηση να τεθεί σε εφαρμογή ΜΟΝΟ εφόσον από τη μια καθορίσει αξιοκρατικά & αντικειμενικά κριτήρια αξιολόγησης & από την άλλη την σωστή προετοιμασία των εμπλεκομένων για μια δίκαιη και αντικειμενική κρίση. Μόνο τότε θα μπορέσει να αποτελέσει κίνητρο για την επαγγελματική εξέλιξη των εργαζομένων και όχι άλλη μία αδιαφανή κ ανέλεγκτη διαδικασία στους κόλπους του Οργανισμού.