• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΓ' | 20 Νοεμβρίου 2020, 14:52

    Αποστολή των υπηρεσιών της ΑΑΔΕ είναι ο προσδιορισμός, η βεβαίωση και η είσπραξη των φορολογικών, τελωνειακών και λοιπών δημοσίων εσόδων, που άπτονται του πεδίου των αρμοδιοτήτων τους, ήτοι η ΑΑΔΕ αποτελεί το κύριο μέσο χρηματοδότησης του κράτους. Στην ΑΑΔΕ όλοι οι υπάλληλοι που ασκούν τα ίδια καθήκοντα φέρουν και την ίδια ευθύνη της υπογραφής τους, πράγμα που σημαίνει, για παράδειγμα, ότι κατά τη διενέργεια ενός ελέγχου αφορολόγητου καυσίμου η υπογραφή ενός τελωνειακού υπαλλήλου που προσλήφθηκε πριν την 11/10/2018 έχει την ίδια ακριβώς βαρύτητα με έναν υπάλληλο που προσλήφθηκε μετά από αυτή την ημερομηνία. Στην ΑΑΔΕ, εντούτοις, παρατηρείται το παράλογο ότι οι υπάλληλοι που προσλήφθηκαν μέχρι και την 11/10/2018 λαμβάνουν πέραν του βασικού μισθού, ως ορίζεται στον Ν.4024/2011, την προσωπική διαφορά, ως ορίστηκε στην παρ. 1 του άρθρου 27 του ν. 4354/2015 και τροποιήθηκε βάσει του άρθρου 45 του ν. 4569/2018, ενώ, όσοι έτυχε να προσληφθούν μετά, παραμένουν στο βασικό μισθό, παρόλο που διαθέτουν τα ίδια ή και παραπάνω τυπικά προσόντα και έχουν ίδια καθήκοντα υπό τις ίδιες εργασιακές συνθήκες. Πρωτίστως, επομένως, το υπο διαβούλευση Ειδικό Μισθολόγιο της ΑΑΔΕ, προκειμένου να θεωρηθεί δίκαιο και αμερόληπτο, θα πρέπει να περιορίσει αυτή την ανισότητα, να ενσωματώσει την Προσωπική Διαφορά στο βασικό μισθό κάθε νεοεισερχομένου υπαλλήλου, ώστε όλοι οι υπάλληλοι που παρέχουν τις ίδιες υπηρεσίες να χαίρουν ίσης αντιμετώπισης και να λαμβάνουν ίσες βασικές απολαβές ως ορίζει και το ίδιο το Σύνταγμα της χώρας- και φυσικά ακολούθως, να εξετάσουμε το ζήτημα SMART στοχοθεσίας, σοβαρής, διαφανούς και αξιοκρατικής αξιολόγησης και βαθμολόγησης όλων των υπαλλήλων και αντίστοιχης ανταμοιβής ή μη με τη μορφή bonus/ Ειδικών Αμοιβών με την ολική ή μερική επίτευξη των εκάστοτε στόχων.