Αρχική Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και ΑνθεκτικότηταςΣτρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και ΑνθεκτικότηταςΣχόλιο του χρήστη Δ.Μ.Μαρίνος | 14 Δεκεμβρίου 2020, 14:24
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στους άξονες 4.6 (εκσυγχρονισμός και βελτίωση της ανθεκτικότητας κύριων κλάδων οικονομίας της χώρας) και 4.7 (βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και προώθηση ιδιωτικών επενδύσεων και εξαγωγών) είναι σημαντικό να δοθούν κίνητρα στον ιδιωτικό τομέα, να επενδύσει μέσω της ανάπτυξης τους σε έργα, τα οποία θα συμβάλουν παράλληλα σε διαφορετικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας, όπως είναι ο τομέας των εκθέσεων και συνεδρίων, ο οποίος συνδράμει εδώ και πολλά χρόνια εξαιρετικά και ουσιαστικά στην ελληνική επιχειρηματικότητα και εργασία. Οι επιδράσεις οι οποίες προκαλούνται από τη διενέργεια εκθέσεων τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, έχουν άμεσα και έμμεσα θετικά αποτελέσματα σε θέματα, όπως στην: 1. αύξηση των θέσεων εργασίας (άμεσα και έμμεσα) 2. ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας στη χώρα μας (κυρίως σε τομείς που συνδυάζουν διαφορετικές επιχειρηματικές δραστηριότητες, όπως οι εκθέσεις και τα συνέδρια) και προκαλούν επενδύσεις, μέσω των οποίων θα επιταχυνθεί η ανάκαμψη από την κρίση και η εκ νέου ανάπτυξη, προκειμένου να επιτευχθεί η ζητούμενη δημοσιονομική σταθερότητα. 3. ανάδειξη περιφερειακών επιχειρηματικών μονάδων, προκειμένου να βοηθηθούν ώστε να αναδείξουν προωθήσουν τα προϊόντα/υπηρεσίες τους και να τα προωθήσουν εντός και εκτός Ελλάδας. 4. ανάπτυξη μΜε, οι οποίες δεν διαθέτουν δυνατότητα ισχυρών δικτύων για την παρουσίαση των προϊόντων τους αλλά και την προώθηση τους εντός και εκτός Ελλάδας (αύξηση εξωστρέφειας). Εκθέσεις επισκέπτονται τακτικά επιχειρηματίες από ολόκληρο τον πλανήτη, αναζητώντας επιχειρηματικές ευκαιρίες μέσω συνεργασιών, οι οποίοι αφού ταξιδέψουν σε κάποιο σημείο της ελληνικής επικράτειας, διαμένουν, σιτίζονται, μετακινούνται, αγοράζουν και τις περισσότερες φορές επισκέπτονται τη χώρα μας ξανά ως τουρίστες. 5. προώθηση του εξαγωγικού προσανατολισμού της οικονομίας 6. βελτίωση της έρευνας και της καινοτομίας των ελληνικών προϊόντων και τελικά τη βελτίωση της ποιότητας των εγχώρια παραγόμενων προϊόντων 7. σταθερή υποστήριξη υιοθέτησης νέων ψηφιακών τεχνολογιών Για όλους αυτούς τους λόγους είναι περισσότερο από σημαντική η «αξιοποίηση» μιας τόσο σημαντικής δραστηριότητας, όπως της διοργάνωσης εκθέσεων και συνεδρίων, κάτι που συμβαίνει εδώ και δεκαετίες σε πολλές ιδιαίτερα ανεπτυγμένες χώρες, σε όλο τον κόσμο, οι οποίες διαθέτουν μεγάλες, υπερσύγχρονες υποδομές εκθεσιακών κέντρων και φιλοξενούν αντίστοιχα σημαντικό αριθμό παγκόσμιων εκθέσεων και συνεδρίων.