Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σαφώς και θα πρέπει οι υποψήφιοι να υποβάλλονται και σε γραπτές και προφορικές εξετάσεις, όχι όμως τύπου "Πανελληνίων" εξετάσεων - αποστήθισης, όπως έχουν καθιερωθεί και περιγράφονται στη διάταξη, και επίσης οι εξετάσεις δε θα πρέπει να αποτελούν τη μοναδική παράμετρο, προκειμένου νομικοί να επιλέγονται για το ΝΣΚ. Στη συνολική βαθμολογία του εκάστοτε υποψηφίου, η επίδοση στις εξετάσεις θα πρέπει να σταθμίζεται με ορισμένο συντελεστή και δε θα πρέπει να αποτελεί το μοναδικό κριτήριο επιτυχίας. Κατά τα λοιπά, θα πρέπει κάθε υποψήφιος να αξιολογείται/βαθμολογείται για α. τα έτη δικηγορικής εμπειρίας που έχει να επιδείξει, β. τον αριθμό δικαστηριακών παραστάσεων που έχει να επιδείξει με την ιδιότητα του δικηγόρου γ. τους συναφείς τίτλους, μεταπτυχιακούς ή/και διδακτορικούς, σπουδών που έχει να επιδείξει, δ. τους βαθμούς απονομής των τίτλων σπουδών του, ε. τις τυχόν δημοσιεύσεις του, στ. τους τίτλους ξένων γλωσσών που έχει να επιδείξει, ζ. τους τίτλους ικανότητας χειρισμού Η/Υ. Επίσης κάθε υποψήφιος θα πρέπει να υποβάλλεται σε προφορική συνέντευξη αξιολόγησης προσωπικότητας για προφανείς και αυτονόητους λόγους, όπως ακριβώς θα υποβαλλόταν σε συνέντευξη προκειμένου να διεκδικήσει μία θέση εργασίας στον ιδιωτικό τομέα. Δε νοείται να προσλαμβάνονται οι νομικοί παραστάτες του Ελληνικού Δημοσίου με μοναδικό κριτήριο την επίδοση τους σε γραπτές και προφορικές εξετάσεις νομικής ύλης, όπως δηλαδή εξετάζονται προκειμένου να λάβουν το πτυχίο της Νομικής.