Αρχική Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών ΥπηρεσιώνΆρθρο 5 Διοικητικό Συμβούλιο και Διευθυντής ΣυνεγγυητικούΣχόλιο του χρήστη ΑΝΝΑ ΠΟΥΛΑΡΙΚΑ | 25 Μαΐου 2022, 11:00
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΕΠΕΥ Παρατηρήσεις επί των ρυθμίσεων του σχεδίου νόμου: «Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών». ΘΕΜΑ Κατά τη άποψη της Ανωνύμου Εταιρείας με την επωνυμία «ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΕΠΕΥ», μέλους του Συνεγγυητικού από το έτος 2000, πρέπει να τροποποιηθεί η διάταξη του άρθρου 24.6 « Οι τακτικές εισφορές των μελών καταβάλλονται εντός προθεσμίας που καθορίζει το Συνεγγυητικό, κατά ποσοστό τουλάχιστον πενήντα τοις εκατό (50%) σε μετρητά. Το υπόλοιπο δύναται να εξοφληθεί με εγγυητική επιστολή πιστωτικού ιδρύματος που λειτουργεί νόμιμα στην Ελλάδα, με κριτήρια που καθορίζει το Δ.Σ. του Συνεγγυητικού, λαμβάνοντας υπόψη τη διασφάλιση του ενεργητικού του, όπως αυτό ορίζεται στον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας. Η διαδικασία καταβολής, το περιεχόμενο της εγγυητικής επιστολής και κάθε ειδική λεπτομέρεια προς εφαρμογή της παρούσας καθορίζονται από το Δ.Σ. του Συνεγγυητικού, κατά την κρίση του, λαμβάνοντας υπόψη τη διασφάλιση του ενεργητικού του.» ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ Από την διάταξη του σχεδίου νόμου αυτή προκύπτει ότι το ΔΣ του Συνεγγυητικού έχει άποψη για τις εγγυητικές επιστολές που καταθέτουν σε αυτό τα μέλη του και μάλιστα «με κριτήρια που καθορίζει το Δ.Σ. του Συνεγγυητικού, λαμβάνοντας υπόψη τη διασφάλιση του ενεργητικού του, όπως αυτό ορίζεται στον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας». Η άποψη μας είναι ότι το Συνεγγυητικό θα πρέπει να κάνει δέκτες όλες τις εγγυητικές επιστολές που εκδίδονται από όλα τα πιστωτικά ιδρύματα που λειτουργούν νόμιμα στην Ελλάδα και να μην προσπαθεί να υποκαταστήσει τις εποπτικές αρχές, αξιολογώντας κάθε φορά τα πιστωτικά ιδρύματα που εκδίδουν τις εγγυητικές επιστολές αυτές. Θεωρούμε ότι αυτή η διάταξη στερείται λογικής καθώς δίδεται μια υπερεξουσία στο ΔΣ του Συνεγγυητικού η οποία δεν θα έπρεπε να προβλέπεται. ΠΡΟΤΑΣΗ Κατά την άποψη μας η παράγραφος 6 του Άρθρου 24 του σχεδίου νόμου: «Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών» πρέπει να διαμορφωθεί ως εξής: Άρθρο 24 Τακτικές εισφορές προς το ΣΚΕΥ παρ.6. Οι τακτικές εισφορές των μελών καταβάλλονται εντός προθεσμίας που καθορίζει το Συνεγγυητικό, κατά ποσοστό τουλάχιστον πενήντα τοις εκατό (50%) σε μετρητά. Το υπόλοιπο δύναται να εξοφληθεί με εγγυητική επιστολή πιστωτικού ιδρύματος που λειτουργεί νόμιμα στην Ελλάδα. Η διαδικασία καταβολής και το περιεχόμενο της εγγυητικής επιστολής καθορίζονται από το Δ.Σ. του Συνεγγυητικού, κατά την κρίση του, λαμβάνοντας υπόψη τη διασφάλιση του ενεργητικού του.