Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;Σχόλιο του χρήστη Κανέλλος Λεωνίδας | 24 Δεκεμβρίου 2009, 12:05
1. Όλες οι συναλλαγές ελεύθερων επαγγελματιών γίνονται μέσω τραπέζης. 2. Κάθε φορολογούμενος ελεύθερος επαγγελματίας χρεώνεται σε έναν υπάλληλο της εφορίας ο οποίος ¨παρακολουθεί¨ την φορολογική κίνηση του φορολογουμένου. 3. Ο έλεγχος των φορολογουμένων - ελεύθερων επαγγελματιών και μη - γίνεται κατόπιν εντολής της εφορίας, οποτεδήποτε αυτός κριθεί αναγκαίος, από δύο διαφορετικούς εφοριακούς εξωτερικού ελέγχου, άγνωστους μεταξύ των, σε δύο διαφορετικές ημερομηνίες. 4. Οι δύο εκθέσεις ελέγχου αποστέλλονται στον αρμόδιο εντολοδόχο εφοριακό, ο οποίος συγκρίνει τα αποτελέσματα του διπλού ελέγχου. Σε περίπτωση σημαντικής απόκλισης διατάσσει τρίτο έλεγχο και φυσικά την απολογία και την επιβολή κυρώσεων, εφόσον αυτές κριθούν αναγκαίες προς τους ελεγχτές. 5. Υποχρεωτική 15ήμερη ενημέρωση των καταθετών - μέσω ταχυδρομείου - τις κίνησης των τραπεζικών λογαριασμών των καταθετών από τις τράπεζες. Υποχρεωτική φύλαξη των αποκομμάτων, τόσο από τις τράπεζες όσο και από τούς καταθέτες για μία 5ετία έτσι ώστε να δίδετε η δυνατότητα φορολογικού ελέγχου - εφόσον αυτός κριθεί αναγκαίος - από τα αρμόδια όργανα της εφορίας. 6. Υποχρεωτικό δελτίο παροχής υπηρεσιών όλων των καθηγητών που κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές βασικής και μέσης εκπαίδευσης. Φοροαπαλλαγή των γονέων των μαθητών για ένα ποσοστό των καταβληθέντων διδάκτρων. (Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να βρεθεί μία φορολογική φόρμουλα φορολόγησης των καθηγητών του δημοσίου που κάνουν ιδιαίτερα) Αποτελεί αιώνιο φαινόμενο στρουθοκαμηλισμού για τους διοικούντες να μην αποδέχονται αφενός το γεγονός ύπαρξης του "ιδιαίτερου", αποτέλεσμα των κακώς κειμένων στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, και αφετέρου τον φορολογικά διαφυγόντα πλούτο των καθηγητών. Επιτρέψτε μου να κάνω έναν υποθετικό υπολογισμό των μηνιαίων εξόδων των Ελλήνων φορολογουμένων που δαπανάτε για "ιδιαίτερα": 200.000 ΜΑΘΗΤΕΣ Χ 8 ΩΡΕΣ/ΕΒΔΟΜΑΔΑ = 1.600.000 ΩΡΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΥ/ΕΒΔΟΜΑΔΑ σε Πανελλήνια κλίμακα 1.600.000 ΩΡΕΣ Χ 25 ΕΥΡΩ/ΩΡΑ = 40.000.000 ΕΥΡΩ/ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΙΑ Η ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΓΟΝΕΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ Η ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΦΟΡΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΚΑΡΠΟΥΜΕΝΩΝ;