Αρχική Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και ΠεριουσίαςΜΕΡΟΣ Β΄ Αξιολόγηση της έναντι του Δημοσίου φερεγγυότητας και πιστοληπτικής ικανότητας φυσικών και νομικών προσώπων – Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής Πιστοληπτικής Αξιολόγησης (άρθρα 46-108)Σχόλιο του χρήστη User1 | 10 Αυγούστου 2022, 15:55
Στα άρθρα 55, 56 δεν αναφέρεται η χορήγηση πιστοληπτικής βαθμολόγησης σε φορείς του Δημοσίου Τομέα παρά μόνο στο υποκείμενο δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς και σε φορείς του ιδιωτικού τομέα. Οπότε θα πρέπει να υπάρξει ρητή πρόβλεψη και για τους φορείς του Δημοσίου Τομέα. Δεν είναι δυνατόν να έχει φορέας ιδιωτικού τομέα πρόσβαση και όχι ο Δημόσιος Τομέας. Πρωταρχικός σκοπός είναι να μειωθούν οι οφειλές προς το Δημόσιο (συμπεριλαμβανομένων ασφαλώς και των επιχειρήσεων Κοινής Ωφέλειας - βλέπε ΔΕΗ)! Συνεπώς, όχι μόνο να δίνουν στοιχεία ΄(του Δημοσίου Τομέα) αλλά και να λαμβάνουν τα στοιχεία δηλαδή τα αποτελέσματα της πιστοληπτικής βαθμολόγησης. Πώς άλλωστε θα καταρτίσουν πρόγραμμα π.χ. 120 δόσεων ή παραπάνω ή παρακάτω, όταν δεν ξέρουν τί τους γίνεται; Αν δεν υπάρχει ρητή πρόβλεψη δηλαδή να προστεθεί άρθρο με τίτλο "Χορήγηση πιστοληπτικής βαθμολόγησης σε φορείς του Δημοσίου Τομέα" θα υπάρξει όχι απλά πρόβλημα αλλά μεγάλο ΚΕΝΟ που σίγουρα δεν εξυπηρετεί το σκοπό του νομοθετήματος!