Αρχική Ενίσχυση Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Εισφορά Κοινωνικής Ευθύνηςάρθρο 1 / παράγραφος 2Σχόλιο του χρήστη ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 4 Νοεμβρίου 2009, 16:01
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι πολύ θετική η απόφαση για στήριξη των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων καθώς και γενικότερα η δημόσια διαβούλευση μέσα από το διαδίκτυο των νόμων και των προθέσεων της Κυβέρνησης.Συμφωνώ με την οικονομική στήριξη των ανέργων,αν και θα πρέπει να βρεθούν όλοι οι άνεργοι(πράγμα εξαιρετικά δυσκολο).Από την άλλη όμως μεριά,θέλω να τονίσω ότι η απόφαση για την αύξηση των τελών κυκλοφορίας στα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα,έστω και μειωμένη κατά 25% σε σχέση με το πρότυπο Σουφλιά,είναι κοινωνικά άδικη και έρχεται σε πλήρη αντίφαση με την αρχική πρόθεση της Κυβέρνησης να ενισχύσει τους μη προνομιούχους και τους μεσαίους.Πρέπει,κύριοι της Κυβέρνησης,να επανεξετάσετε το ζήτημα καθώς με την ισχύουσα δομή του συνιστά έκτακτο φοροεισπρακτικό μέτρο,άδικο και για μένα προσωπικά αλλά και για πολύ κόσμο,ο οποίος μεσούσης της οικονομικής κρίσης δεν δύναται να αγοράσει νέας τεχνολογίας αυτοκίνητο με μηδενικά ή μειωμένα τέλη κυκλοφορίας. Έρχεται,τέλος σε σχετική εναρμόνιση με το αντίστοιχο της Νέας Δημοκρατίας και θίγει απλό και φτωχό κόσμο. Ευχαριστώ προκαταβολικά για την κατάχρηση του χρόνου σας Με εκτίμηση