Αρχική Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξειςΆρθρο 7 Τίμημα εξαγοράς – Ειδικές περιπτώσειςΣχόλιο του χρήστη ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΖΕΛΙΟΣ | 31 Ιανουαρίου 2023, 17:26
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχόλιο για το άρθρο 7 παρ. 2. Προβλέπεται στο σχέδιο νόμου η έκπτωση 50% εφόσον ο αιτών έχει αναγραφεί ως κύριος στις πρώτες εγγραφές του Κτηματολογίου. Αυτή η πρόβλεψη στον νόμο δεν είναι σωστή διότι: α) το Δημόσιο αρχικά δεν είχε υποχρέωση να δηλώσει την περιουσία του, το οποίο βέβαια άλλαξε μεταγενέστερα. β) στις αρχικές δηλώσεις των ιδιοκτησιών στο κτηματολόγιο γίνονταν αποδεκτές δηλώσεις που δεν συνοδεύονταν από τίτλους κυριότητας (μετά την πρώτη ανάρτηση αυτό δεν ίσχυε) γ) το Δημόσιο στις περισσότερες δηλώσεις που έκανε δεν είχε γεωαναφέρει (δεν ήταν εξηρτημένο το διάγραμμα του Δημοσίου ακινήτου) το Δημόσιο κτήμα σε αντίθεση με τον ιδιώτη που ήταν επιμελής σε αυτό, με αποτέλεσμα το Κτηματολόγιο να εγγράφει τον ιδιώτη και όχι το Δημόσιο λόγω αδυναμίας εντοπισμού της θέση του Δημοσίου κτήματος. δ) Μέχρι και σήμερα και παρέλευσης πάρα πολλών ετών οι Κτηματικές Υπηρεσίες δεν έχουν προβεί στην δήλωση όλων των ακινήτων του Δημοσίου για πολλούς λόγους. Συμπέρασμα: Δεν είναι σωστό να πριμοδοτήσουμε με 50% έκπτωση τον καταπατητή που απλά προέβη σε κινήσεις σκοπιμότητας, στηριζόμενος στην αδράνεια και αδιαφορία του Δημοσίου (μέσω των Κτηματικών Υπηρεσιών).