Αρχική Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειαςΆρθρο 26 – Χιλιομετρική αποζημίωση – Τροποποίηση άρθρου 8 υποπαρ. Δ9 παρ. Δ΄ άρθρου 2 ν. 4336/2015Σχόλιο του χρήστη Γιάννης μηχανικός ΠΕ | 11 Ιουλίου 2023, 23:45
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μια επισήμανση για την χιλιομετρική αποζημίωση: τα 20 λεπτά το χιλιόμετρο είναι πολύ λίγα. Ενδεικτικά στην απόφαση του ΣΤΕ 4119/1997 το κόστος καυσίμου είναι 7δρχ το χιλιόμετρο ενώ μαζί με φθορά οχήματος είναι 18 δρχ το χιλιόμετρο. Δηλαδή η φθορά οχήματος είναι 150% του κόστους καυσίμου. Συνεπώς αναπροσαρμοζοντας στα σημερινά δεδομένα το κόστος καυσιμου και φθοράς οχήματος ειναι 15Χ2,5=37,5 λεπτά το χιλιόμετρο. Δεύτερη παρατήρηση η αμοιβή εκτός έδρας. Τα 10 ευρώ χωρίς διανυκτέρευση και 40 ευρώ με διανυκτέρευση δεν καλύπτουν απολύτως τίποτα λόγω της ακρίβειας ειδικά σε τουριστικές περιοχές από Μάιο έως και Σεπτέμβριο. Είναι απαραίτητο τουλάχιστον να διπλασιαστούν. Τέλος καλό είναι να θεσπιστεί εντός έδρας για μετακινήσεις κάτω των 40 χιλιομέτρων. Όλα αυτά τα χρόνια χρηματοδοτούμε το κράτος γιατί οι υφιστάμενες αποζημιώσεις είναι παγωμένες για πολλά χρόνια οπότε δεν καλύπτουν τα έξοδα που προπληρωνουμε από τον μισθό μας.