Αρχική Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειαςΆρθρο 26 – Χιλιομετρική αποζημίωση – Τροποποίηση άρθρου 8 υποπαρ. Δ9 παρ. Δ΄ άρθρου 2 ν. 4336/2015Σχόλιο του χρήστη ΟΔΑΠ μηχανικός | 12 Ιουλίου 2023, 11:05
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ με τα λεγόμενα του Γιάννη και θα ήθελα να επισημάνω το έγγραφο της ΕΜΔΥΔΑΣ: https://emdydas.gr/images/stories/news/4.4.2022_tropopoihseis_ektos_edras_8754_.pdf Βάσει του οποίου το κόστος κίνησης (καύσιμο και φθορά) του ΙΧ οχήματος όταν ο υπάλληλος αναγκάζεται να το χρησιμοποιήσει επειδή δεν υπάρχουν δημόσια μέσα μεταφοράς είναι 40 λεπτά το χιλιόμετρο. Συγκεκριμένα: Κόστος καυσίμου: 10 λίτρα / 100 χιλιόμετρα Χ 1,8 ευρώ / λίτρο = 18 ευρώ / 100 χιλιόμετρα = 18 λεπτά / χιλιόμετρο Κόστος φθοράς: Με βάση την απόφαση του ΣΤΕ 4119/1997 που αναφέρει ο Γιάννης: 1,5 Χ 18 λεπτά / χιλιόμετρο = 27 λεπτά / χιλιόμετρο Σύνολο: (καύσιμο + φθορά): 18 +27 = 45 λεπτά / χιλιόμετρο Για την ημερήσια αποζημίωση αναφέρει η ΕΜΔΥΔΑΣ, λόγω της ακρίβειας: Αύξηση της ημερήσιας αποζημίωσης τουλάχιστον στα 70 €/ημέρα. Η σημερινή τιμή των 40 €/ημέρα δεν ανταποκρίνεται στα έξοδα μετακίνησης και χαρακτηριστικά σας αναφέρουμε ότι παλαιότερα η ημερήσια αποζημίωση ήταν 60 €/ημέρα. Για την αποζημίωση χωρίς διανυκτέρευση τα 10 ευρώ δεν καλύπτουν σχεδόν τίποτα.