Αρχική Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειαςΜΕΡΟΣ Γ΄- ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ – ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ – Άρθρο 20 – Αναπροσαρμογή βασικών μισθώνΣχόλιο του χρήστη Θανάσης Κ | 13 Ιουλίου 2023, 16:19
50€ οριζόντια αύξηση σε όλους δεν αποτελεί νέο μισθολόγιο αλλά μάλλον μία προσβολή στα στελέχη του Δημοσίου, που πραγματικά μέσα στις πιο αντίξοες συνθήκες και με υψηλό αίσθημα ευθύνης παράγουν έργο υψηλής ποιότητας. Το ενιαίο μισθολόγιο είναι από τη φύση του άδικο, καθώς παντού στην αγορά εργασίας η αμοιβή καθορίζεται από τη φύση της ίδιας της εργασίας. Συνεπώς ένα νέο μισθολόγιο θα έπρεπε να βασίζεται στην παραπάνω αρχή. Αναφορικά με την προαναφερθείσα αύξηση, αυτή πάλι δεν εξομοιώνει τον κατώτατο μισθό μεταξύ Δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, καθώς 780x14 > 850x12. Για να υπάρξει πραγματική εξομοίωση θα πρέπει ο κατώτατος μισθός στον Δημόσιο τομέα να ανέλθει στα 910€. Συνεπώς θα πρέπει να προστεθούν τα κάτωθι μέτρα για να μιλήσουμε για μία ουσιαστική βοήθεια στους Δημοσίους Υπαλλήλους και όχι απλά για ένα άλλο επικοινωνιακού κυρίως χαρακτήρα μέτρο: •Αύξηση κατά 130€ στον εισαγωγικό βαθμό της κατηγορίας ΥΕ. Όλες οι αυξήσεις των υπολοίπων κατηγοριών με τα σχετικά ΜΚ να υπολογίζονται σύμφωνα με τον ισχύοντα τρόπο υπολογισμού του Ν.4354/2015. •Κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης 2% υπέρ ανεργίας και ΤΠΔΥ 1% (αρθ.38, παρ.2αΝ.3986/2011). •Μισθολογικό «ξεπάγωμα» της διετίας 2016 – 17