Αρχική Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειαςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ – ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟYΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡ. 1 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 3 Ν. 4957/2022 ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 173 ΤΟΥ Ν. 4957/2022 – Άρθρο 28 – Πεδίο εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη ΕΔΙΠ -Αθήνα | 16 Ιουλίου 2023, 17:21
Μόνο στην Ελλάδα καταργήθηκε η βαθμίδα του Λέκτορα (ή Καθηγητή Εφαρμογών) και ιδρύθηκε η βαθμίδα των Ε.ΔΙ.Π., χωρίς όμως πλέον να έχουν δικαιώματα! Πρέπει να αποκατασταθεί άμεσα η αδικία μεταξύ αυτών σε προσωποπαγής θέσεις Καθηγητών Εφαρμογών και παλιοί Λέκτορες, (πολλοί από αυτούς χωρίς καν διδακτορικό), να έχουν περισσότερα δικαιώματα (πχ ψήφους για Πρόεδρο και Πρύτανη) και πολύ περισσότερες απολαβές! Πως είναι δυνατόν μόνο στην Ελλάδα η βαθμίδα των ανθρώπων Ε.ΔΙ.Π. που είναι περισσότερο με τους φοιτητές και περνούν τις περισσότερες ώρες μέσα στην αίθουσα (ενώ ταυτόχρονα ασχολούνται με τους βαθμούς τους και στη θεωρία και το περισσότερο ποσοστό του μαθήματος) να μην ορίζονται ως μέλη ΔΕΠ; Πρέπει να συμπεριληφθούν: Α. Άμεση αύξηση της ποσόστωσης στον υπολογισμό των μισθών Ε.ΔΙ.Π. ώστε να καλύπτονται οι απώλειες των τελευταίων ετών. Β. Αξιολόγηση και αντίστοιχη ισότητα στις αμοιβές και δικαιώματα για όσους έχουν τα προσόντα (Διδακτορικό, Ερευνητικό και Εκπαιδευτικό Έργο). Γ. Δυνατότητα εξέλιξης με κριτήρια. Δ. Νέες προσλήψεις στον κλάδο. Ε. Να μην εξετάζεται τμηματικά η προσωπική διαφορά, μόνο και μόνο για να "εξυπηρετούνται" διάφορες ομάδες του κλάδου, αλλά να υπάρξει ουσιαστική και ισότιμη αντιμετώπιση.