Αρχική Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειαςΆρθρο 26 – Χιλιομετρική αποζημίωση – Τροποποίηση άρθρου 8 υποπαρ. Δ9 παρ. Δ΄ άρθρου 2 ν. 4336/2015Σχόλιο του χρήστη Όμηρος Συντηρητης εργων τεχνης Τ.Ε. | 17 Ιουλίου 2023, 11:02
H αύξηση των 0,05 λεπτών του ευρώ με θεωρώ ότι είναι στα όρια της κοροϊδίας. Όπως προανέφεραν και άλλοι συζητητές η τιμή των καύσιμων ανέρχεται συνεχώς και σταθερά. Επίσης το κόστος συντήρησης οχημάτων αυξάνεται στα όρια του δυσβάστακτου για ένα μέσο μισθό δημόσιου υπάλληλου. Συνεπώς: αύξηση χιλιομετρικής αποζημίωσης για να θεωρηθεί ορθή και ρεαλιστική και συμβαδίζουσα με τις συνεχείς ανατιμήσεις που επιβάλει η ίδια η κυβέρνηση θα πρέπει να έχει κατώτατο όριο έναρξης τα 0,80 του ευρώ και να αναπροσαρμόζεται αναλόγως των ανατιμήσεων (ή και μειώσεων, ευχής έργον να το δούμε κάποτε). Όσο για την ημερήσια αποζημίωση για εργασία εκτός έδρας, θέμα που προφανώς δεν αγγίχτηκε από την κυβέρνηση, θα μιλήσω από την θέση του Συντηρητή Έργων Τέχνης Τ.Ε ΙΔΑΧ που υπηρετεί στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Χαλκιδικής και Αγίου Όρους. Η μετάβαση εργασία και παραμονή στο Άγιο Όρος είναι μια ειδική και εξαιρετική περίπτωση (οποίος το έχει έστω επισκεφτεί γνωρίζει σε τι αναφέρομαι). Για να μην μακρυγορήσω, θεωρώ ότι η ημερήσια αποζημίωση για εργασία εκτός έδρας στο Άγιο Όρος θα πρέπει να αποδεσμευτεί από την κανονική αποζημίωση που ισχύει τώρα και να είναι η διπλάσια του υπάρχοντος ποσού αποζημίωσης τουλάχιστον. Τέλος, θα πρέπει να τεθεί στο μέλλον ξεχωριστό θέμα διαβούλευσης ειδικά για την εκτός έδρας αποζημίωση των εργαζομένων στο Άγιο Όρος.