Αρχική Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειαςΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ – ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ, ΤΑ ΜΕΛΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ, ΤΑ ΜΕΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ – Άρθρο 34 – Πεδίο εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη Giannis Papadopoulos | 18 Ιουλίου 2023, 16:44
Η άνιση μεταχείριση των μελών ΔΕΠ των ΑΣΕΙ δεν δικαιολογείται από κανένα δημοσιονομικό λόγο. Το 2019 η Γενική Διεύθυνση Οικονομικού Σχεδιασμού και Υποστήριξης του Υπουργείου ΕΘνικής Άμυνας συνέταξε εισήγηση προς το Υπουργείο Οικονομικών για το ζήτημα της μισθολογικής εξομοιώσεως και υπολόγισε το δημοσιονομικό κόστος με το ισχύον μισθολόγιο στις 500.000 ευρώ. Είναι σταγόνα μπροστά στα ποσά που προβλέπει το σχέδιο νόμου. Το ζήτημα αφορά όχι μόνο την δίκαιη μεταχείριση των μελών ΔΕΠ των ΑΣΕΙ αλλά και το πόσο το κράτος αξιολογεί τελικά τα ίδια τα ΑΣΕΙ. Δεν είναι λοιπόν το ζήτημα τα 50 ευρώ λιγότερο στο επίδομα βιβλιοθήκης. Είναι το εάν το Κράτος θέλει ισότιμα και υψηλού επιπέδου ΑΣΕΙ. Δεν αντιλαμβάνεται κανένας ότι με τις μικρότητες αυτές προς τους καθηγητές τους περνάει η εικόνα στον Εύελπη, στον Ναυτικό Δόκιμο και τον Ίκαρο ότι η Πολιτεία θεωρεί τις Σχολές τους "παρακατιανές"; Εκτός βέβαια αν υπάρχει κάτι βαθύτερο: Ας διαβάσει κάποιος το πρόγραμμα του Εθνικού Πατριωτικού Κόμματος ΝΙΚΗ διαβάζει: "Οι Σχολές Ευελπίδων, Δοκίμων και Ικάρων να παράγουν Στρατιωτικούς Ηγέτες, όχι ακαδημαϊκούς.Τα Ανώτατα Στρατιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα ΣΣΕ, ΣΝΔ, ΣΙ από το καταστατικό ιδρύσεώς τους έχουν αποστολή να βγάζουν Στρατιωτικούς Ηγέτες για την Άμυνα της Χώρας,σε αντίθεση με τον περιβόητο Ν. 3187/7-10-2003 «Περί Στρατιωτικών Παραγωγικών Σχολών» που δίνει αντιθέτως βάρος στην ακαδημαϊκή αντί της στρατιωτικής εκπαίδευσης, μειώνοντας το αξιόμαχο και την παραγωγή Στρατιωτικών Ηγετών." Μήπως τελικά υπάρχουν κάποιες "υπόγειες διαδρομές" που θέλουν ακριβώς της υποβάθμιση των ΑΣΕΙ;