Αρχική Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειαςΆρθρο 26 – Χιλιομετρική αποζημίωση – Τροποποίηση άρθρου 8 υποπαρ. Δ9 παρ. Δ΄ άρθρου 2 ν. 4336/2015Σχόλιο του χρήστη Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Ερευνητικών Κέντρων και Ιδρυμάτων (ΠΟΕΕΚ-Ι) | 18 Ιουλίου 2023, 18:03
Η χιλιομετρική αποζημίωση έως τώρα ήταν εξαιρετικά χαμηλή με αποτέλεσμα οι μετακινούμενοι υπάλληλοι να αναγκάζονται να πληρώνουν από την τσέπη τους τα έξοδα! Ιδιαίτερα για υπηρεσίες όπως τα Ερευνητικά Κέντρα όπου οι εργασίες πεδίου απαιτούν μεγάλα αυτοκίνητα και βαν για μακρινές αποστάσεις, το κόστος εκτοξεύεται. Επιπλέον το κόστος των καυσίμων μεταβάλλεται διαρκώς και χρονικά και χωρικά, κανονικά θα πρέπει η αποζημίωση να προσαρμόζεται συνεχώς τουλάχιστον σε ετήσια βάση μέσω του παρατηρητηρίου τιμών καυσίμων. Σε κάθε περίπτωση, η αύξηση κατά 5 λεπτα προφανώς και δεν ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες και χρειάζεται τουλάχιστον διπλασιασμός της χιλιομετρικής αποζημίωσης (0,40 € το χιλιόμετρο), ώστε να καλύπτεται το πολύ αυξημένο κόστος των καυσίμων, αλλά και των φθορών, της συντήρησης κλπ των οχημάτων μας η οποία οφείλεται και στην έλλειψη υπηρεσιακών οχημάτων. Γενικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Ερευνητικών Κέντρων και Ιδρυμάτων (ΠΟΕΕΚ-Ι)