Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη Κωστής Β. | 24 Δεκεμβρίου 2009, 17:46
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ οτι τα περιβαλλοντικά τέλη, όποια αποφασισθούν, για όλα τα οχήματα πρέπει να συνδεθούν κατά 30-40% με τις εκπομπές καυσαερίων τους και θα προσαρμόζονται στους ελέγχους των ΚΤΕΟ. Το υπόλοιπο 60-70% πρέπει να βαρύνει την τιμή του καυσίμου. Όποιος καταναλώνει περισσότερο καύσιμο, πληρώνει περισσότερα. Ιδιώτης ή κρατικός παράγοντας ή γεωργός. Δεν μπορεί η Ελλάδα να έχει τιμές καυσίμων που να είναι χαμηλότερες από τις τιμές στις πετρελαιοπαραγωγικές χώρες τις Ευρώπης (Ην. Βασίλειο, Νορβηγία, κλπ). Προϋπόθεση είναι οτι όποια τέλη να καταλήγουν σε λογαριασμό του Υπ. Περιβάλλοντος για τη στήριξη κρατικών προγραμμάτων για τη μείωση των αερίων του θερμοκηπίου και όχι για χρηματοδότηση γενικά του κράτους.