Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Κουτσουμπός | 24 Δεκεμβρίου 2009, 17:51
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1) Έχουμε εκατοντάδες χιλιάδες μετανάστες που απασχολούνται σε εργασίες της πλάκας που δεν προσφέρουν τίποτα και έχουμε εκατομυρια εκταρια ακαλλιέργητων εκτάσεων. Γιατί δεν βάζουμε αυτούς τους ανθρώπους να καλλιεργήσουν βιοκάυσιμα σε αυτές τις εκτάσεις, ώστε να αυξήσουμε το εγχώριο παραγομενο προιον και να μειώσουμε τη κατανάλωση πετρελαίου, ενσωματώνοντας έτσι τους ανθρώπους αυτούς στην ελληνική κοινωνία; Ετσι δεν θα μειωθει το έλλειμμα ως πσοοστό του ΑΕΠ; Δεν θα καιμε λιγοτερο λιγνιτη; Δεν θα εισαγουμε λιγοτερο πετρελαιο; Δεν θα αξιοποιησουμε την ηλιακη ενεργεια μέσω της φωτοσύνθεσης; 2) Συμφωνώ ότι τα παλαιότερα αυτοκίνητα κατά τεκμήριο ρυπαίνουν περισσότερο. Αυτο δεν σημαινει όμως ότι πρέπει να αγοράζουμε συνεχώς καινούργια αυτοκίνητα, με καταστρεπτικά αποτελέσματα στο δημόσιο χρέος και το εμπορικό ισοζύγιο (ελλειμματικο ισοζύγιο σημαινει εξ ορισμού αύξηση του δημοσιου και ιδιωτικου εξωτερικου χρέους). Αντίθετα, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βρούμε τρόπους ώστε να μειωσουμε τους ρύπους των παλαιων αυτοκινήτων. α) Τοποθέτηση νέων καταλυτών. Ειναι πιο φτηνο να εισαγουμε καταλυτες απο αυτοκινητα. Ενω μπορούμε να επιδοτησουμε ελληνικες εταιριες ώστε να παραγουν καταλύτες. β) μετατροπή των μηχανών τους ώστε να καίνε υγραέριο (κόστος 1300-1800 ευρω) που δεν επιβαρυνει το περιβαλλον.