Αρχική ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣΜΕΡΟΣ ΣΤ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 49 Έναρξη ισχύοςΣχόλιο του χρήστη ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΊΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 15 Νοεμβρίου 2023, 13:30
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναφέρομαι στο θέμα των εταιρικών αυτοκινήτα υπό καθεστώς χρονομίσθωσης (leasing) το οποίο απ' ότι καταλαβαίνω δεν περιλαμβάνεται στο νομοσχέδιο. Το θέμα ειναι ότι η πλειονότητα αυτών των αυτοκινήτων είναι πολυτελή και προορίζεται σε μεγάλο ποσοστό για προσωπική χρήση. Με αυτό το τρόπο δίνεται η δυνατότητα στον επιχειρηματία να μην έχει στη κατοχή του προσωπικό αυτοκίνητο (με αντίστοιχο κέρδος τη τιμή αγοράς του καθώς και τη τιμή των καυσίμων τα οποία παιρνούν στα έξοδα της εταιρείας). Ο μισθωτός δεν έχει παρόμοιο πλεονέκτημα (εκτός αν εργάζεται σε πολυεθνική που δίνει αυτή τη παροχή). Η ευκολότερη λύση η κατάργηση των εταιρικών οχημάτων τύπου ΙΧ. Τα εταιρικά να είναι μόνο φορτηγάκια 'η αυτοκίνητα χωρίς πίσω παράθυρα (τύπου κλούβα). Ανάλογο είναι και το θέμα των εταιρικών γευμάτων, όπου πολύ επιχειρηματίες χρεώνουν τα οικογενεικά γεύματα / δείπνα (ακόμα και την έξοδο για καφέ) στην εταιρεία, ενώ ο μισθωτός πληρώνει αυτές τις εξόδους από το εισόδημά του. Προτείνεται η κατάργηση της δυνατότητας εισαγωγής στα έξοδα της επιχείρησης των δείπνων γευμάτων.