• Σχόλιο του χρήστη 'Michalis' | 15 Νοεμβρίου 2023, 20:40

    Σε ένα αξιοκρατικό και φυσιολογικό πλαίσιο θα έπρεπε κατ'αρχάς, όταν λειτουργήσει ομαλά το σύστημα (που τώρα δεν λειτουργεί σε καμία περίπτωση) να γίνει πιστοποίηση των παρόχων λογισμικού ούτως ώστε να γνωρίζει η επιχείρηση πως το λογισμικό που χρησιμοποιεί για τη διαβίβαση είναι πιστοποιημένο και διεκπεραιώνει ορθά τις διαδικασίες του mydata. Όπως είναι τώρα η κατάσταση, ακόμα και το λάθος ή την παράλειψη του λογισμικού την επιβαρύνεται η επιχείρηση. Είναι τουλάχιστον άδικο να υποχρεώνονται όλες οι επιχειρήσεις της επικράτειας να χρησιμοποιούν λογισμικό που δεν τους παρέχει εξασφάλιση για την ομαλή λειτουργία, να καταβάλλουν αντίτιμο για την υπηρεσία αυτή και να είναι και αντιμέτωπες με πρόστιμα για τα οποία δεν ευθύνονται. Είναι πλείστες οι περιπτώσεις που παραστατικά διαβιβάστηκαν ορθά από τον εκδότη, ο λήπτης δεν τα έλαβε ποτέ στο ERP του (άγνωστο το γιατί, αλλά συμβαίνει) και εστάλη παράλειψη διαβίβασης άνευ λόγου. Σε τέτοια περίπτωση ποιος ευθύνεται για το βαρύ πρόστιμο; Ειλικρινά είναι κρίμα και άδικο ο επιχειρηματικός κόσμος της χώρας να μπαίνει σε αυτή τη διαδικασία. Επιπλέον, σας παρακαλούμε θερμά, επικεντρωθείτε στα έσοδα (στο βαθμό που είναι λειτουργικά) γιατί το θέμα των εξόδων πραγματικά δεν λειτουργεί.