• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Χριστοφοράκης' | 19 Νοεμβρίου 2023, 15:33

    Προβλήματα ετών για τα οποία τηλεφωνούμε στην AADE, καταχωρούν το αίτημα και μετα από μέρες κάποιος τηλεφωνεί χωρίς να δίνει λύση , αντίθετα μέχρι πρότινος έλεγαν ότι θα απαιτηθούν ίσως και τέασερα χρόνια για πλήρη εφαρμογή mydata.Συνοπτικά , πως είναι δυνατόν να κλειδώνει η εφαρμογή φπα και να παίρνει στοιχεία μόνο απο mydata , όταν στα τουριστικά γραφεία αλλά και σε μία σειρά αλλων επιχειρήσεων τα στοιχεία που εμφανίζονται είναι ανακριβή στην περιοδική δήλωση. Πως είναι δυνατόν να εχει μπεί μέχρι 24/02/2024 προθεσμία για σύνδεση pos με erp προγράμματα όταν οι εταιρίες τεχνικά δεν γνωρίζουν πως θα γίνει αυτή η διασύνδεση , άσχετα αν έχουν δώσει ψεύτικες διαβεβαιώσεις.Πως είναι δυνατόν 17/11/2023 να έχει πέσει η πλατφόρμα mydata και να συζητάμε για πρόστιμα.Ωρες ατελείωτες και απλήρωτες για να γίνει επικοινωνία του λογιστή με παρόχους , τεχνικούς προγραμμάτων erp, τράπεζες , τεχνικούς pos και μια σειρά αλλων που για όλους την τελική ευθύνη πρέπει να έχει ο λογιστής και στην τελική να πληρώνει και πρόστιμα ή να μαλώνει με την επιχείρηση.Ο πραγματικά υπεύθυνος που όπως καυχιέται το σκέφθηκε ένα βράδυ με λίγους φίλους του να αποπεμθεί και σε πρώτη φάση να υπάρχει υποχρέωση μόνο για αποστολή εσόδων σε εύλογο χρονικό διάστημα., χωρίς πρόστιμα.