• Σχόλιο του χρήστη 'Διονύσης Γιαννόπουλος, Λογιστής - Προγραμματιστής (ERP)' | 20 Νοεμβρίου 2023, 14:30

    Το mydata δεν έχει σχεδιαστεί με βάση τις αρχές της Λογιστικής επιστήμης, αλλα και της Επιστήμης Υπολογιστών. ΑΠΟΔΕΙΞΗ: Μας πήρε περίπου τέσσερα (4) χρόνια να ολοκληρώσουμε τα Εσοδα. ΚΑΝΟΝΙΚΑ, επρεπε να περνάνε ΟΛΑ τα παραστατικά μέσα ΑΒΙΑΣΤΑ , ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΙΔΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ για Φάκελο Εισαγωγών,Ασφαλιστικές Εταιρείες, Γραφεία Γενικού Τουρισμού, Εκτελωνιστές, Ξενοδοχεία κλπ. Ολα αυτά καταδεικνύουν τον κακό σχεδιασμό του. ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ που επίσης καταδεικνύουν τον λάθος σχεδιασμό: 1) Δεν πρέπει να ενσωματωθούν τα παραστατικά διακίνησης εντός του mydata έτσι όπως είναι δομημένο. Πρέπει να πάνε σε ξεχωριστή εφαρμογή. ΑΠΟΔΕΙΞΗ: Μια εταιρεία καθαρά παροχής υπηρεσιών χωρις αποθήκη φυσικά, λαμβάνει ένα ΔΑ απο super market για καθαριστικά, σκούπες, κουβάδες, ξεσκονίστρες κλπ , κλπ), όπου και στο τέλος του μήνα της έρχεται και το τιμολόγιο. ΕΡΩΤΗΣΗ: το ΔΑ που θα το βάλει? Κανονικά έπρεπε να υπάρχει μιά διαδυκτιακή εφαρμογή, που να καταχωρούν οι λήπτες τέτοιον εταιρειών τα ΔΑ. 2) Δεν πρέπει να ενσωματωθούν τα παραστατικά είσπραξης (POS/ePOS) εντός του mydata έτσι όπως είναι δομημένο. Ο Ταμειακός έλεγχος πρέπει να γίνεται με άλλο τρόπο. ΑΠΟΔΕΙΞΗ: Μια εταιρεία, πωλεί αγαθά στον πελάτη της (Α) αλλα και ταυτόχρονα αγοράζει και απο αυτόν αγαθά/υπηρεσίας ίσης αξίας (με τιμολόγιο), άρα κλείνει η υποχρέωση του πελάτη και δεν εκδίδεται κάποια απόδειξη είσπραξης. ΕΡΩΤΗΣΗ : Πως το Τιμολόγιο πώλησης θα συσχετιστεί με κάποια Απόδειξη είσπραξης (βάση Α 1155/2023 Άρθρο 3, 1, παρ γ),τη στιγμή που δεν πρόκειται να εκδοθεί Απόδειξη είσπραξης? ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : είναι άδικο να συζητάμε για πρόστιμα, απο την στιγμή που το ιδιο το mydata έχει σχεδιαστεί ΛΑΘΟΣ. ΠΡΟΤΑΣΗ : Πρέπει να το παγώσετε στα Εσοδα, να παγώσετε και τα πρόστιμα, και να ΣΧΕΔΙΑΣΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ένα νέο σύστημα που να είναι ΑΠΛΟ και ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, μέσω Δημόσιας Διαβούλευσης.