• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Τ' | 21 Νοεμβρίου 2023, 17:52

    1) Η προσαύξηση της περ. γ) προτρέπει στη φοροδιαφυγή αντί να την αποτρέπει. Όσο μεγαλύτερα έσοδα δηλώνεις τόσο περισσότερο τιμωρείσαι. Το μέτρο θα "λειτουργήσει" εισπρακτικά για ένα έτος και στη συνέχεια όλοι θα φροντίσουν να "προσαρμόσουν" τα έσοδα - τζίρο στα μέτρα τους. Το ίδιο συνέβη και με τον νόμο Κατρούγκαλου. 2) Τα ποσοστά προσαύξησης των περιπτώσεων γβ και γγ οδηγούν μαθηματικά (30.000 + 75% και 30.000+100%) σε τεκμαρτό υπολογισμό άνω των 50.000 που τίθεται ως όριο. 3) Η απόλυτη εξομοίωση διαφορετικών περιπτώσεων ήτοι ελευθέρων επαγγελματιών με μισθωτούς χωρίς αντίστοιχη φορολογική εξομοίωση αλλά και εντός του κλάδου ελευθέρων επαγγελματιών (άλλες οι δαπάνες του κλάδου υπηρεσιών και άλλου του εμπορίου) είναι προδήλως προβληματική. 4) Ποια θα είναι η σχέση των εν λόγω τεκμηρίων με τα άλλου είδους τεκμήρια (πχ ακινήτων, αυτοκινήτων κλπ); 5) Με τη θεσμοθέτηση του τεκμαρτού υπολογισμού παύει ο σκοπός του τέλους επιτηδεύματος, που θεσμοθετήθηκε ως εισπρακτικό μέσο ελάχιστου φορολογικού εσόδου εκ των επιτηδευματιών. 6) Η χρήση τεκμαρτού υπολογισμού καταστρατηγεί κάθε προσπάθεια πραγματικής αντιμετώπισης της φοροδιαφυγής με τη χρήση των ηλεκτρονικών μέσων (my data, pos κλπ).