Αρχική ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣΆρθρο 26 Διάρκεια και φορολογική αντιμετώπιση βραχυχρόνιας μίσθωσης ακινήτων – Τροποποίηση άρθρου 111 ν. 4446/2016Σχόλιο του χρήστη Ανδρέας Χίου | 24 Νοεμβρίου 2023, 19:48
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στη παράγραφο 8 ,σχετικά με τη δυνατότητα επιβολής περιορισμών, θα πρέπει να προστεθεί εδάφιο ότι εάν και εφόσον υπάρξουν ασφαλή στοιχεία και δεδομένα επεξεργασμένα από θεσμοθετημένες επιστημονικές ομάδες που θα διασφαλίζουν τη σωστή λήψη αποφάσεων. Πολλές φορές διαπιστώνουμε οτι ακόμα και υπουργοί υιοθετούν στοιχεία που περίτεχνα τους προσφέρουν οι ξενοδόχοι, στηριζόμενα σε αμφίβολες έρευνες, απλά και μόνο για να δείξουν πλασματικά στοιχεία εις βάρος της βραχυχρόνιας μίσθωσης. Πολλές φορές πολιτικοί και εκπρόσωποι φορέων αναφέρουν οτι τα διαμερίσματα βραχυχρόνιας μίσθωσης είναι πάνω απο το 50% σε κάθε πόλη. Ο σύλλογός μας απέδειξε με στοιχεία απο την Στατιστική Υπηρεσία και τις Online Πλατφόρμες οτι το ποσοστό των ακινήτων στην βραχυχρόνια μίσθωση είναι κατά μέσο όρο 1,8 - 2,5 %. Στην Αθήνα είναι μόλις το 2,1% επι του συνόλου των διαθέσιμων για ενοικίαση διαμερισμάτων. Προτείνουμε να δημιουργηθούν επιτροπές συμβουλευτικού χαρακτήρα σε κάθε πόλη αποτελούμενες απο επιστήμονες (πολεοδόμοι, συγκοινωνιολόγοι, Περιβαλοντολόγοι, Αρχιτέκτονες, Επιμελητήρια κ.λ.π.) οι οποίοι αφού ολοκληρώνουν επίσημες μελέτες και με αληθινά στοιχεία, να παραδίδουν στον εκάστοτε Δήμο τις προτάσεις τους. Με αυτό τον τρόπο ο κάθε Δήμος θα γνωρίζει τι πραγματικά συμβαίνει στην πόλη του.