Αρχική ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 26 Νοεμβρίου 2023, 16:51
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γεια σας, Καταρχάς καλά αποτελέσματα στους στόχους για το καλό του κράτους και της ανταποδοτικότητας των αποτελεσμάτων στην κοινωνία. Επιτρέψτε μου και αναφορικά με τη φορολογία εταιρικών αυτοκινήτων, πιθανότατα θα πρέπει ρεαλιστικά να επαναξιολογηθεί μετά το 2019 και μετά τις σημαντικές εργοστασιακές αυξήσεις 25-30% τα τελευταία 2 έτη και εφόσον το επιτρέπει ο προϋολογισμός, το όριο των 17.000 ευρώ που αφορά τα οχήματα που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για επαγγελματικούς σκοπούς και εφόσον έχουν Λ.Τ.Π.Φ. έως 17.000 ευρώ. Με την αύξηση του ορίου της Λ.Τ.Π.Φ διευρύνεται ο ανταγωνισμός στην επιλογή αυτοκινήτου, ικανοποιούνται οι επαγγελματικές ανάγκες εργαζόμενων και εργοδοτών, βελτιώνεται η οδική ασφάλεια με την επιλογή 'καλύτερου' αυτοκινήτου, αυξάνεται το διαθέσιμο εισόδημα. Ευχαριστώ και καλή επιτυχία