Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη tzims | 24 Δεκεμβρίου 2009, 21:28
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Το οποιοδηποτε περιβαλλοντικο τελος στα αυτοκινητα, πρεπει να ειναι συναρτηση κυβισμου, παλαιοτητας και ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ!!! Οι επαγγελματιες που πληρωνουν ελαχιστα για τα αυτοκινητα τους (απο ταξιτζηδες μεχρι νταλικιερηδες) δεν ρυπαινουν πολλαπλασια? Ο ελεγχος των χιλιομετρων μπορει να γινεται απο τα ΚΤΕΟ που ολοι περναμε υποχρεωτικα. Ας υπαρχει ενα βασικο ελαχιστο , το οποιο να αυξανει σταδιακα αναλογα με την χιλιομετροκινηση. Ετσι κανενας δεν θα παραπονιεται 2. Μηπως πρει να μπει και περιβαλλοντικος φορος για τα τζακια? των οικιων εννοω, οχι τα αλλα, παλια και νεα. Ποση εκπομπη ρυπων γινεται απο την καυση ενος κιλου ξυλου? Οταν ολη η ατμοσφαιρα βρωμαει απο καπνο τζακιου, γιατι να μην μπει και φορος χρησης τζακιου? Ετσι θα περιοριστει και η απιστευση και ανεξελεγτη υλοτομιση. Να θυμισω οτι και στο Λονδινο για να απαλλαγουν απο το SMOG απαγορευσαν εντελως τη χρηση καρβουνου. Ή μηπως ετσι θα χαλασει η ρομαντικη ατμοσφαιρα? 3. Οι καυστηρες των καλοριφερ δεν ρυπαινουν? 4. Τα εργοστασια? 5. Οι κτηνοτροφικες μοναδες (χνωτα και ... ζωων?)