Αρχική ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝΣχόλιο του χρήστη ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ | 6 Δεκεμβρίου 2023, 20:37
Σύμφωνα με τον ν. 2963/2001 , άρθρο 12 παρ. 3 όπως ισχύει έχει δοθεί η δυνατότητα αντικατάστασης των λεωφορείων ενταγμένων στα ΚΤΕΛ της χώρας. Περαιτέρω διευκρινίζει ο νομοθέτης ότι αυτό θα γίνει με τον κανονισμό 1407 (de minimis). Ενώ όμως ισχύει ο νόμος και η καταληκτική ημερομηνία αντικατάστασης ήταν 31/12/2022 , παρόλα αυτά η εισαγωγή του δικαιώματος της επιχορήγησης στο σύστημα σώρευσης του δικαιούχου δεν παίρνει ημερομηνία κατά την αγορά του λεωφορείου ή έστω της αίτησης στο υπουργείο Μεταφορών μέσω των ΚΤΕΛ (διαδικασία χορήγησης) αλλά παίρνει την ημερομηνία εκταμίευσης της επιδότησης στον δικαιούχο….. (το γνωρίζουμε από άλλους δικαιούχους που έχουν λάβει ήδη την επιδότηση) Δηλ. αυτός που πχ αντικατέστησε τα λεωφορεία το 2021 δεν μπορεί να υποβάλει από ΤΟ 2021 σε οποιοδήποτε νέο πρόγραμμα ΕΣΠΑ διότι είναι υποχρεωμένη να γράψει αν έχει αιτηθεί στον κανόνα 1407 – άρα θα απορριφθεί και επιπλέον δεν θα μπορεί και για πολλά ακόμη χρόνια γιατί ακόμη και όταν το κράτος εκταμιεύσει θα ισχύει ο κανόνας ν+2. Πχ ακόμη και αν εκταμιεύσει το κράτος το 2023 θα μπει στο sorefsis το 2023 και έτσι θα μπορούμε ξανά να υποβάλλουμε σε πρόγραμμα το 2026…….. ΆΡΑ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΑ ν+2 Θεωρούμε ότι αυτό είναι το λιγότερο παραλογισμός και πάντως εντελώς αντιαναπτυξιακό μέτρο. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΖΗΤΟΥΜΕ Την διόρθωση του άρθρου και την νομοθέτηση για εισαγωγή στο σύστημα σώρευσης των δικαιούχων της επιδότησης κατά την ημερομηνία αγοράς ή ταξινόμησης ή αίτησης χορήγησης δηλ. των ποσών που δικαιούνται ως επιδότηση αντικατάστασης των λεωφορείων τους ανεξαρτήτου της εκταμίευσης τους. Την διόρθωση της διαδικασίας.