Αρχική ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Τούντας | 7 Δεκεμβρίου 2023, 21:15
Μπήκε το κράτος συνδιαχειριστής της περιουσίας μας. Ο παραλογισμός στο έπακρο. Με βάση ποια λογική το πλαφόν στις εμπορικές μισθώσεις; Στο κάτω κάτω της γραφής αν έμπαινε στις κατοικίες να σκεφτώ ότι το κράτος, στο πλαίσιο της κοινωνικής του ευαισθησίας, μεριμνά για το ενοίκιο που πληρώνει κάθε οικογένεια προκειμένου να μη μείνει στον δρόμο. Στις εμπορικές όμως με ποιο σκεπτικό; Εξάλλου σε μια διαπραγμάτευση που προηγείται της υπογραφής – συμφωνίας, συνεκτιμώνται διάφοροι παράγοντες πέραν της ετήσιας αύξησης, όπως το ύψος του ενοικίου, η κατάσταση του μισθίου, οι εργασίες που ενδεχομένως πρέπει να προηγηθούν από τον ιδιοκτήτη, το ύψος της εγγύησης κι ένα σωρό άλλοι. Πώς το κράτος έρχεται και ανατρέπει τη συμφωνία αυτή εντελώς αυθαίρετα και μεροληπτικά; Όπως ο επαγγελματίας θέλει να ζήσει την οικογένειά του, έτσι και ο ιδιοκτήτης θέλει να ζήσει τη δική του. Γιατί θα πρέπει να θεωρείται de facto ο μισθωτής ως ο «αδύνατος κρίκος»; Εμπορική συμφωνία είναι και η μίσθωση επαγγελματικής στέγης, και σε μια ελεύθερη οικονομία η καταστρατήγηση των εμπορικών συμφωνιών είναι εντελώς παράλογη με την επιβολή πλαφόν όταν ειδικά ο πληθωρισμός έχει υπερβεί κάθε όριο , η συντήρηση των κτιρίων καθώς και οι φόροι που έχουν επιβληθεί δυσβάσταχτοι. Το υπουργείο θα πρέπει να επανεξετάσει το θέμα και να σταματήσει την αδικία η οποία συντελείται.