• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΟΝΕΛΗΣ' | 3 Φεβρουαρίου 2024, 17:25

    το αρθρο 8 και ειδικότερα η παράγραφος οπου αναφερει θ) διασφαλίζει την παρουσία ναυαγοσώστη, εφόσον του υποδειχθεί ότι η υποχρέωση αυτή δεν καλύπτεται από τον οικείο δήμο. Στην περίπτωση αυτή, ο παραχωρησιούχος συμψηφίζει τις δαπάνες για την αμοιβή του ναυαγοσώστη και τον εξοπλισμό του με το αντάλλαγμα της παραχώρησης. Η πρόσληψη ναυαγοσώστη και η διάθεση εξοπλισμού από τον παραχωρησιούχο δεν απαλλάσσουν τον οικείο δήμο από ευθύνη για παράβαση του π.δ. 71/2020 (Α΄ 166). Είναι ενα αρθρο που βαζει την ανθρώπινη ζωη σε κίνδυνο και μη εφαρμόσιμο. 1. Ειχε δοκιμαστεί και απέτυχε. 2. ποσο μαλλον τωρα ΠΔ 71.20 που απαιτούνται 5μετρα σκαφη συντονιστες τζετ σκι οριθετησεις κλπ, ειναι αδύνατον να εφαρμοστεί απο ανθρωπους που δεν εχουν καμμια σχεση με την ναυαγοσωστωστικη. 3. Οι ομπρελαδες - η οι κατοχοι αδειας θαλασσιων σπορ κλπ εχουν καταλαβει που πανε να μπλεξουν; πως θα συντονισουν ενα εργο που απαιτει α)δυσεύρετο ανθρωπινο δυναμικο β) εξοπλισμο που πρεπει να φυλασετε και να συντηρείτε, πυργους σκαφη τζετ εξοπλισμο βαθρου οξυγονα, απινιδωτή φαρμακειο φορεια σανιδες 3,30 σωστικα, 5 μετρα σωστικα, περιπτωση υπαρξης ακομα και τζετ σκι. Ολα αυτα απαιτουν πολυεξοδη συντηρηση αλλα απαιτει και τεχνογνωσια και managment. Διαχειρηση κρισης σε περιπτωση που κινδυνευει ή αγνοειτε ανθρωπος. Αυτο το εργο δεν ειναι παιχνιδι να το αναθετουμε σε καποιον που εκμισθωνει παραλια για να κανει αλλη δραστηριοτητα. Για κανενα κοστος δεν παιζουν με την ανθρωπινη ζωη. Σε ενα κρατος που ζει απο τον τουρισμο και που εβαλε σε σειρα την ναυαγοσωστικη πριν λιγα χρονια δεν χωρανε τετοιες κινησεις.