Αρχική Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξειςΆρθρο 5 Οριοθέτηση αιγιαλού, παραλίας και παλαιού αιγιαλούΣχόλιο του χρήστη ΓΙΑΝΝΗΣ | 4 Φεβρουαρίου 2024, 15:49
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το συγκεκριμένο άρθρο στηρίζεται στη γνωστή νομολογία καθώς και στο ήδη γνωστό για το σκοπό αυτό ΦΕΚ της Κ.Υ.Α. του 2005 περί στοιχείων καθορισμού. Είναι όμως εμφανές πως ο συντάκτης του δεν έχει την ελάχιστη συνδρομή στη διοικητική διαδικασία καθορισμού, δυστυχώς!. Συγκεκριμένα αυτό γίνεται αντηλιπτό καθώς : α. Δεν λαμβάνει υπόψη του την πολύπλοκη και εξαιρετικά χρονοβόρα διαδικασία με την οποία τα Τμήματα ΠΕ.ΧΩ. καλούνται να προσδιορίσουν με απόφασή τους τον όρο ""Νομίμως"" διαμορφωμένη Γραμμή Δόμησης καθώς τα απαραίτητα για το σκοπό αυτό δεδομένα (Α/Α οικ. αδειών κ.λ.π.) δεν τους χορηγούνται ή καθυστερούν να τους χορηγηθούν από τις αρμόδιες Πολεοδομίες. β. Δεν λαμβάνει υπόψη του τη Συνταγματικά κατοχυρωμένη νησιωτικότητα Νομών Κυκλάδων - Δωδεκανήσου κ.λ.π.. γ. Κάνει χρήση επανειλημμένως του όρου "Υπόβαθρα της Ελληνικό Κτηματολόγιο" τα οποία έχουν ήδη καταστεί παρωχημένα καθώς τα έτη φωτοληψίας τους είναι 8 χρόνια πριν (2015 - 2016) τη στιγμή μάλιστα που οι τουριστικές και επιχειρηματικές δράσεις επί της παραλιακής ζώνης πανελλαδικώς μεταβάλλονται με ταχύτατους ρυθμούς. Επιπλέον πολλές φορές τα υπόβαθρα αυτά δεν είναι επαρκώς ευκρινεί ιδιαίτερα σε περιοχές με απόκρημνες βραχώδεις ακτές ή δενδρώδη βλάστηση. δ. Η δευτεροβάθμια επιτροπή εξέτασης ενδικοφανών προσφυγών έχει δια Νόμου (στον οποίο δεν γίνεται καμία αναφορά) προβλεφθεί και ήδη έχει συγκροτηθεί. ε. Δεν έχει λάβει υπόψη του πως τα Περιφερειακά λειτουργούντα Κτηματολογικά Γραφεία αρνούνται να μεταγράψουν πράξεις καθορισμού ορίων Αιγιαλού επί των παραλιακών θιγόμενων Κ.Ε.Κ. που παίρνουν μέρος και τεμνόμενα θίγονται απ'αυτόν καθώς ζητούν την κατάθεση ενώπιών τους αιτήσεων και υποβάθρων γεωμετρικών μεταβολών των συγκεκριμένων ακινήτων, αιτήσεις που όμως δεν προβλέπονται ως υποχρέωση για τις Κτηματικές Υπηρεσίες. στ. Κάνει λόγω για ""εξαίρεση από τη ζώνη παραλίας των χαρακτηρισμένων ως διατηρητέων κτισμάτων ή κατασκευών"" αγνοώντας τα κτίσματα που τελούν υπό την προστασία του Υπουργείου Πολιτισμού ως ιστορικά διατηρητέα μνηνεία της Πολιτιστικής μας κληρονομίας, ή κτίρια που αναφέρονται υφιστάμενα σε άμεση γειτνίαση με τη θάλασσα προ της εισαγωγής του Αστικού Κώδικα (βλέπε π.χ. Δωδεκάνησα 1947) άρα κτίσματα που δύναται να καθορίσουν τη βρεχόμενη περίμετρο της ξηράς - άρα και τον Αιγιαλό.