• Σχόλιο του χρήστη 'Ιάκωβος Μ.' | 4 Φεβρουαρίου 2024, 18:48

    Άρθρο 11 παρ. 6: Οι όμορες επί του αιγιαλού επιχειρήσεις, έχουν επί σειρά ετών επενδύσει σε κτιριακές εγκαταστάσεις, με διαρκή φορολόγηση, με έξοδα συντήρησης καθόλη τη διάρκεια του έτους, με έξοδα προσωπικού και πέραν της θερινής περιόδου, τα οποία δεν συγκρίνονται με μια προσωρινή επιχείρηση, που θα στηθεί έκτακτα. Η αύξηση στο μίσθωμα του 20% είναι άδικη και φαντάζει «τιμωρητική» στις όμορες επιχειρήσεις και πρέπει ν’ αποσυρθεί. Άρθρο 11 παρ. 3: Υπάρχουν όμορες επιχειρήσεις που κάνουν χρήση περιβάλλοντος ιδιωτικού χώρου είτε ιδιοκτησιακά είτε με μίσθωση, στοιχείο το οποίο ρητά πρέπει ν’ αναφέρεται στο νέο νόμο ως προς τις προβολές της επιχείρησης. Στην επιχείρηση να λογαριάζεται και ο περιβάλλων ιδιωτικός χώρος αυτής. Επίσης στο ίδιο Άρθρο 11 παρ. 3, δικαίωμα παραχώρησης μεγαλύτερης επιφάνειας αιγιαλού, εφόσον το επιτρέπει η ολική έκταση του αιγιαλού, πρέπει να έχουν όλες ανεξαιρέτως οι κατηγορίες όμορων επιχειρήσεων και όχι μόνο τα ξενοδοχεία και τα camping. Μια τέτοια διάκριση είναι αντισυνταγματική. Επίσης στο ίδιο Άρθρο 11 παρ. 10: Είναι ασαφής η διατύπωση. Πού υποβάλλουν αίτημα οι όμοροι για απλή χρήση αιγιαλού; Στον Δήμο που ανήκουν; Στην Κτηματική Υπηρεσία; Στην Αρχαιολογία; Για φέτος σε ποιον φορέα και πότε θα υποβάλουν αίτημα;